|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Retromum
|
Hvor finne kuul parkas som ikke er svart?Håper dere kan hjelpe meg i jakten på en parkas som ikke er svart.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart??
Kommer litt an på. Jeg har en svart parkas iallefall. Jeg føler at parkas og kåpe brukes litt om hverandre?
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart??Dette er en klassisk parkas - fra HM, 400 raske:
|
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart??Enig med Elinblu, den øverste er en trenchcoat.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart??Den fra Lindex var fin. Hva koster den?
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart??
Det var 900 svenske, tror jeg - da er det nok enten 800 eller 900 norske, vil jeg anta.
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart?
Parkas, kåpe og trenchcoat er helt ulike ting. En parkas er inspirert av anorakkene inuittene brukte, og skal ha hette. En kåpe er lengre enn en jakke, og en trenchcoat er et plagg som opprinnelig var militært tror jeg. Egentlig er det vel en slags regnfrakk.
|
|
|
#13 |
|
Retromum
|
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart?Usj, selvsagt hadde ikke Lindex butikkene i nærområdet flere jakker igjen i min størrelse.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart?Noa noa har en kjempe finen som jeg kjøpte skall se om jeg finner link |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart?http://www.tintinstyle.se/data/produ...3150203236.jpg |
|
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Hvor finne kuul parkas som ikke er svart?Jeg prøvde denne på Lindex i går - veldig fin! Jeg liker at den har litt feminine detaljer, og så var den veldig nett på. Koster 800 kroner.
|
|
![]() |
|
|