Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har en bil sjel?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 19:23   #21
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har en bil sjel?

Noen biler har sjel. Helt klart!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:29   #22
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja!

Gammel 09-09-10, 19:31   #23
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjærlighetssorg.

Gammel 09-09-10, 19:31   #24
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Faktisk, ganske stor sjel også.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:31   #25
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg siterer en eller annen sang jeg hørte i USA en gang: "It's just a car. It takes you to where you are going from where you are."

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 20:00   #26
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, her i huset får de til og med navn. Klart det er trist å ta farvel.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 20:43   #27
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Å ja, klart de har. I alle fall noen. Jeg gråt som en unge da vi måtte selge min forrige. Den var gjennomrusten og hadde ikke gått gjennom neste EU-kontroll, allikevel er jeg fortsatt sur på mannen for at han fikk så lite for den. Jeg ville nesten heller vraket den og fått litt mindre penger, det gjør vondt å tenke på at godbilen min er blitt leketøy for noen gutteslamper som råkjører rundt på et jorde. Den jeg har nå har jeg hatt i to år, og den er liksom ikke ordentlig min ennå.

Gammel 09-09-10, 20:51   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

JA! Jeg har hatt min bil siden 2002 og i morgen skal jeg prøvekjøre bil for første gang siden vi skaffet denne.
Reaksjonen på jobben i dag var også; "skal du virkelig kvitte deg med gromkjerra"

Min bil er knall rød og har av en eller annen ukjent grunn holdt seg utrolig blank i lakken så den er fortsatt pen å se på blant alle de sorte og grå bilene på parkeringsplassen vår...

Gammel 09-09-10, 21:18   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Min fine bittelille merce har det i hvert fall.

Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 21:19   #30
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepps, noen biler har det. Min Mazda 323 1984-modell hadde så mye sjel atte. Og ingen andre enn jeg forsto den helt ut. Alle andre var for brå på klutsjen slik at den ble kvalt eller lei seg. Jeg fikk den samtidig som jeg fikk lappen i 1996. Hadde tårer i øynene da den kjørte av gårde etter å ha vært min i 9 år. Fineste bilen. Blir nesten litt lei meg bare av å tenke på den.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.