Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På tide å slette seg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 14:05   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På tide å slette seg?

Når man tilbringer store deler av studiedagen på å lese tråder på FP som omhandler temaer som panteautomater, pulverposer fra Toro og Grey's anatomy, trykke refresh og bli skuffet hvis det ikke er kommet nye innlegg de siste tyve sekundene - er det da på tide å slette seg som bruker og komme igang med et bedre og sunnere liv? Dette er jo ille. Jeg har denne uken brukt noe slikt som 4 timer på studier, og gudenevethvormange timer på FP. Ikke beveger jeg meg stort, og ender vel opp med å bli overvektig i tillegg. Det aller verste er kanskje at jeg i går var ute med en venninne som jeg har kjent i noe slikt som åtte år, vi var på en tapasbar. Og vet du hva samtaleemnet etterhvert ble? Rare og morsomme ting vi hadde lest på FP. (Ja, hun er også bruker av forumet.)

På tide å slutte?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:15   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å slette seg?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Når man tilbringer store deler av studiedagen på å lese tråder på FP som omhandler temaer som panteautomater, pulverposer fra Toro og Grey's anatomy, trykke refresh og bli skuffet hvis det ikke er kommet nye innlegg de siste tyve sekundene - er det da på tide å slette seg som bruker og komme igang med et bedre og sunnere liv? Dette er jo ille. Jeg har denne uken brukt noe slikt som 4 timer på studier, og gudenevethvormange timer på FP. Ikke beveger jeg meg stort, og ender vel opp med å bli overvektig i tillegg. Det aller verste er kanskje at jeg i går var ute med en venninne som jeg har kjent i noe slikt som åtte år, vi var på en tapasbar. Og vet du hva samtaleemnet etterhvert ble? Rare og morsomme ting vi hadde lest på FP. (Ja, hun er også bruker av forumet.)

På tide å slutte?

Og dette har du lokket meg inn i, med åpne øyne! Er forøvrig ingen tilhenger av å gi seg mens leken enda er god, så mitt svar til spørsmålet ditt er et klart og tydelig NEI

Gammel 14-02-07, 14:16   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:sletter bruker safran:

Gammel 14-02-07, 14:16   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, bli! Så er vi i det minste to.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:17   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:come play with us, forever and ever ...

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 14-02-07 kl 17:50.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:25   #6
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Du er definitivt ikke alene om slike tunge tanker.

Gammel 14-02-07, 15:03   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slette seg? Er du sprø? Når man nå endelig har funnet noe som gir livet mening?!

Gammel 14-02-07, 15:17   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Come over to the dark side ...

Gammel 14-02-07, 16:51   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"... but you can never leave." Gauler på Hotel California.

Gammel 14-02-07, 19:43   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

"... but you can never leave." Gauler på Hotel California.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 19:59   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Come over to the dark side ...

We have cookies.

Gammel 14-02-07, 20:10   #12
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Neida, det er jo her det er stas å være.

I fjor på denne tida holdt jeg på å bytte ut hele hovedfaget mitt med en master i NM. Det er veldig kjekt, men det gir lite jobb, noe som igjen gir lite penger til hus og heim... Det som hjalp meg var å true meg selv med å levere ut nettkabelen til en fortrolig (må strengt tatt ikke være tilkoblet nett for å produsere tekst). Det slapp jeg heldigvis, trusselen var ille nok.

Men jeg lurer på hvordan alle supermødrene her inne får tid til alt de gjør, i tillegg til å holde tråden i diverse analyse/krangletråder.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 20:14   #13
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette har jeg følt på mang en gang. Nå har jeg derimot vært flink de siste dagene - nå må jeg bli ferdig med hovedoppgaven og jeg kan bare ikke sitter her og styre og lese tråder og kose meg. Men når den er levert - ja, DA skal jeg kose meg her masse! (en stund iværtfall)

Gammel 14-02-07, 20:52   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De månedene jeg skrev ferdig doktoravhandlingen min i en forrykende fart, postet jeg enda mer enn vanlig her. Det gikk aldeles utmerket! (Vel, jeg har ikke fått bedømmelsen ennå, men det ble i hvert fall masse, masse sider! )

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:05   #15
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

De månedene jeg skrev ferdig doktoravhandlingen min i en forrykende fart, postet jeg enda mer enn vanlig her. Det gikk aldeles utmerket! (Vel, jeg har ikke fått bedømmelsen ennå, men det ble i hvert fall masse, masse sider! )

Og oppskriften er?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:08   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Og oppskriften er?

Økonomisk incentiv. Ett års stilling hvis jeg leverte innen en bestemt dato. :materialist:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:43   #17
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjent på dette de siste par dagene jeg også. Studiedager hvor jeg må komme godt igang med diverse arbeidskrav og jøsses så tregt det går....Foreldreportalen ligger på skrivebordet hele tiden og det er så lett å klikke seg på....

I går var jeg mer her inne enn med tankene i sykepleiebøkene, men i dag har jeg tatt meg sammen...Det var ikke enkelt...

Føler med deg!

Gammel 14-02-07, 22:40   #18
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Økonomisk incentiv. Ett års stilling hvis jeg leverte innen en bestemt dato. :materialist:

Ah, men det har jeg jo faktisk, om enn ikke samme som ditt! Takk!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:48   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skrevet hovedfagsoppgave slik. Et kvarters skriving, 20 minutter NM osv. Man får gjort mye slik. Har også vært vitenskapelig assistent, politisk aktiv og jobbet en del. Jeg jobber MYE selv om jeg henger en del på FP. :in_denial:

Gammel 15-02-07, 09:06   #20
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo fint å se at jeg ikke er alene om å bruke (for) mye tid her inne.

Jeg har følgende dilemma å løse:

- Jeg sletter meg, og innser da at siden jeg faktisk var i stand til å slette min bruker så var jeg ikke så avhengig som jeg fryktet. Da var det jo egentlig unødvendig å slette seg.

- Jeg sletter meg ikke, noe som bekrefter at jeg er avhengig. Da trenger jeg å slette meg, men klarer det tydeligvis ikke.

Løsning:

Holde meg unna i en hel uke. Klarer jeg det så er jeg trygg. Klarer jeg det ikke må jeg rett og slett eliminere Monsoon. Så fra og med i kveld er det null forumsurfing på meg frem til neste onsdag. Jøje.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.