|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vil noen vise frem soverommet sitt?I dag har vi ryddet og kastet og kastet og ryddet en hel masse. Bla har vi shinet opp soverommet vårt. Nå er det faktisk koselig der. Litt lite oppbevaring, men det ser greit ut. Nå trenger jeg noen ideer for å få det litt romantisk der også. Har du noen lure ideer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?Hvordan er soverommet deres fra før av da, og hva regner du som romantisk?
![]() |
#4 |
Sperret
|
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?Norske interørblogger har konkurranse med soverom som tema nå. Kan jo brukes som inspirasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?Jeg har igrunn bare lyst til å se hva andre har gjort ut av soverommet sitt. Det er ikke snakk om masse greier, for vi skal ha nytt soverom innen et par år nede i kjelleren. Der har jeg bestemte ideer om hva som skal gjøres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?Her er vårt soverom:
![]() |
#7 |
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?En ny lampe skal jeg helt klart ha! Jeg likte soverommet ders siljemoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?Knis, Floksa. Jeg liker særdeles godt den ene, ryddige hyllen dere har
![]() |
#11 |
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?Floksa, det nesten sånn det har sett ut hos oss og. Det har vært klær over alt, stappfulle skap, skrot og rot. Men nå er det så ryddig så ryddig. Jeg har irritert meg over rommet i lange tider, men har ikke orket å ta tak. Vi har ryddet ut 6 sekker med klær (alle fire i familien) og 3-4 med skrot som jeg samler opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
can-jur
|
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?
Nå er bildet tatt mens jeg driver å organiserer, men jeg får liksom ikke skjkk på det rommet, så jeg smugleser litt i tråden din jeg, så kanskje det blir bra hos meg også
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?Floksa: Hvor er senga?
![]() |
#17 |
can-jur
|
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?
Bokhyllen min
Det er en seng, visstnok, under bryllupsbildet som henger på veggen, mellom de to vinduene
Jupp, det var det som ble løsningen. Nå står kommoden oppe, med bunader og penklær til guttene i.
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Vil noen vise frem soverommet sitt?Ingen fler som har et soverom de har lyst til å vise frem? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|