|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva vil man lese på en turblogg?Jeg har en egen turblogg, der jeg har satt meg mål om å kunne rapportere 100 turer (store eller små) ila ett kalenderår.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva vil man lese på en turblogg?Om det er med barn på turene - hvor gamle de er, slik at man ser om det kan passe for seg.
|
|
|
#3 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva vil man lese på en turblogg?Takk Glitter.
|
|
|
#4 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva vil man lese på en turblogg?Sammenhengen mellom vær og klær.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva vil man lese på en turblogg?
Ja, det er det nok, men jeg søker ofte etter gode turblogger fra vårt nærmiljø, for å få tips om turer osm kan funke for oss. En god turblogg kan sikkert være en ressurs for de som bor i samme by som deg!
|
|
|
#7 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hva vil man lese på en turblogg?Jeg liker å lese om små turer. At en tur ikke trenger å være en hel dagsekspedisjon. I vinter grillet vi pølser og marshmallows i hagen. Tente bål og koste oss veldig. Og var ute lenge, selv om vi ikke dro langt. Unga hadde helt klart følelsen av å være på tur. Sånne ting liker jeg og lese om. Og det er du jo allerede flink til å skrive om.
|
|
|
#8 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hva vil man lese på en turblogg?Stemningsrapporter liker jeg å lese, med fine bilder som formidler turglede og inspirasjon. "Anmeldelser" av utstyr og tips til hva du "må" ha i sekken vil jeg også tenke er interessant. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hva vil man lese på en turblogg?Hve med litt historie om stedet dere var på? |
|
|
|
![]() |
|
|