Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

POMPdeLUX og leveringstid

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 11:05   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

POMPdeLUX og leveringstid

Jeg bestilte noen bukser til jentene for over to uker siden, og lurer på om det er vanlig at det tar såpass lang tid før man får varene? Hva er deres erfaring med leveringstid herfra? :lei av å vente:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:42   #2
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: POMPdeLUX og leveringstid

Jepp, det er vanlig i tiden akkurat rundt lansering. Det står vel også 10-15 dagers leveringstid på nettsidene tror jeg?

Jeg bestilte forrige helg, men noen av mine varer var ikke ventet inn før den 11, så jeg regner med jeg får de denne uken.

Gammel 13-09-10, 15:10   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg bestilte 1 september, har fortsatt ikke fått pakken.
Tok ikke så lang tid sist.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 15:25   #4
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå tror jeg det er veldig stor pågang siden ny kolleksjon akkurat er lansert. Det er nok lengre leveringstid enn vanlig.

Bare mens jeg hadde party på torsdagskveld ble det lagt inn over 400 ordre så det sier vel litt om pågangen

Gammel 13-09-10, 15:39   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hvordan er størrelsene? *misbruker tråden litt*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 16:10   #6
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal på party neste uke, men flere ting er jo utsolgt allerede.
Det synes jeg er litt kjedelig.

chanett: Ubestemmlige størrelser, noe er lite, noe er helt normalt og noe er stort.

Gammel 13-09-10, 16:29   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Takker. Og hvordan ser man at det er utsolgt?

Gammel 13-09-10, 16:43   #8
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Takker. Og hvordan ser man at det er utsolgt?

Det står på nettsidene under plaggene.

Gammel 13-09-10, 16:54   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Så om jeg får lagt det i handlekurven så er det ikke utsolgt? :dom:

Jeg tror ikke jeg har bestilt klær på nett noen gang. :bluss:

Gammel 13-09-10, 16:57   #10
Chablis
Drømmer

Standard

http://www.pompdelux.no/p/webshop-we...igan-knit-vest
Ser du på noen av de nederste bildene, der står det utsolgt.

Da trenger du ikke trykke deg inn på bildet engang.

Gammel 13-09-10, 16:59   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Ok. Ingen av dem jeg har bestilt står det utsolgt på, ser jeg.

Gammel 13-09-10, 17:43   #12
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes de er ganske normale i str

Gammel 13-09-10, 19:14   #13
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det er ca 10 arbeidsdagers leveringstid på det de har på lager.
Vet at de har hatt noe problemer med leveransene.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:14   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg bestilte i starten av september fikk jeg beskjed om at ikke alt det jeg bestilte var på lager, så da antar jeg det tar litt ekstra tid.
Det jeg har bestilt har vært ganske normale i str, men heller litt stort enn lite - iallefall når det gjelder kjoler.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:40   #15
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Da jeg bestilte i starten av september fikk jeg beskjed om at ikke alt det jeg bestilte var på lager, så da antar jeg det tar litt ekstra tid.
Det jeg har bestilt har vært ganske normale i str, men heller litt stort enn lite - iallefall når det gjelder kjoler.

Jeg kjøote gensere til poden i 98/104, ,de er for små nå. Han bruker fortsatt 98 andre gensere.

Gammel 13-09-10, 21:05   #16
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestilte mine varer den 1. sept og fikk i dag mail om at varene nå er sendt fra lager.

Når det gjelder str på klærne så synes jeg buksene var en anelse store. Buksene jeg kjøpte til bølla i vår er fortsatt for stor, og de er i str 86. I andre bukser bruker hun 92 eller 98. (98 er da stor til henne og må brettes opp). Nå kan det jo være fordi alle buksene jeg kjøpte er vide nederst og dermed ikke mulig å brette opp, derfor ikke like praktiske å bruke før hun begynte å gå og de passer bedre i str.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:29   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg kjøote gensere til poden i 98/104, ,de er for små nå. Han bruker fortsatt 98 andre gensere.

Ok. Jeg har stort sett bare bestilt kjoler, og haremsbukse. Hannah bruker 116/122 nå i de fleste merker, men her gikk hun ned til 110/116.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.