Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 21:09   #141
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?

Jeg synes også at det er rart at det skal defineres som usosialt å foretrekke å få beskjed på forhånd om at noen kommer på besøk. Jeg regner meg som forholdsvis sosial og gjestfri og er glad i å finne på noe spontant sammen med venner. Men det er hyggelig å få vite om at noen er på vei i hvert fall fem minutter i forveien, og da er det også lettere å si fra dersom det absolutt ikke passer.

Den eneste som kommer uanmeldt her er min mor. Hun kommer til gjengjeld ofte og blir lenge. Forventer kaffe og samtale, og det hender nok at jeg sitter og anker litt for husarbeid eller andre ting jeg egentlig heller ville gjort.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:09   #142
Lynett
Aktiv

Lynett sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Lynett har et hav av muligheter foran seg
Standard

Aldri, liker ikke få folk inn døren uanmeldt heller

Gammel 13-09-10, 21:47   #143
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Den eneste som kommer uanmeldt her er min mor. Hun kommer til gjengjeld ofte og blir lenge. Forventer kaffe og samtale, og det hender nok at jeg sitter og anker litt for husarbeid eller andre ting jeg egentlig heller ville gjort.

Trikset er å bosette seg såpass langt unna foreldre og svigerforeldre at spontanbesøk ikke er mulig. Når vi får slikt besøk er det planlagt flere uker i forveien.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 23:20   #144
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen kommer på besøk og forstyrrer eller hindrer meg i husarbeid så må jeg si jeg blir ganske fornøyd. Så får jeg en god grunn til å utsette litt til.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 10:56   #145
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Trikset er å bosette seg såpass langt unna foreldre og svigerforeldre at spontanbesøk ikke er mulig. Når vi får slikt besøk er det planlagt flere uker i forveien.

Ja, men da må de overnatte.

Gammel 14-09-10, 11:03   #146
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gjør det ikke nei.

Det skjer en sjelden gang at vi får beskjed om at noen er i området og vil stikke innom, og det er hyggelig. 5 minutters varsel holder som oftest til å sjekke om det er trukket ned i doen, og ta på seg litt lip-gloss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.