|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Fint, fargerikt ulltøy til store barnGlitterbarnet har vokst ut av så godt som alt ulltøyet sitt, og vi må kjøpe nytt av alt, både trøyer, stillongs og jakker. Har noen sett noe fint i fine farger?
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnBy Torinn har i allefall nydelige farger på den tynne ulla si. Så det lå bilder av den her inne en plass. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barn
Ja, de kjenner jeg til. Men hvor kjøper man det? Vi har bare fått i gave. De er fryktelig små i størrelsen, jeg vet ikke hvot stor størrelser de har?
|
|
|
#4 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnHm- kan dessverre ikke hjelpe deg der, men jeg følger med, for jeg tror nesten jeg må kjøpe slikt selv... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnBytorinn, finnes opp til 16 år. Sist redigert av Chablis : 14-09-10 kl 13:14. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnDet nye ullundertøyet til Pierre Robert er iallefall fargerikt og fint, synes jeg:
|
|
|
#11 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnMen de fine blå ullfleecejakkene hos nøstebarn slutter på str. 122/128 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Uff, da. Det sjekket ejg selvsagt ikke.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er vel ikke så lett å finne ulltøy i Norge som ikke alle har. Da må man i så fall handle fra utlandet, og det blir vel til en helt annen pris også. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Takk for linker! Når det kommer til ulltøy så er nok Norge og Skandinavia ledende på kvalitet også, tenker jeg.
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnJanus har jo opp til str. 140. Så den nye kolleksjonen deres nå på BarnasHus, og det var mye fint til jente, men var skuffet over fargevalgene deres til gutt. Det går liksom i mørkeblått, men med litt detaljer, men ikke akkurat sprekt i fargene dessverre. Sist redigert av Elisabet : 14-09-10 kl 14:49. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
bits and pieces
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnNåja, Janus har da blitt litt sprekere. Har bare lyseblå klær liggende her så
|
|
![]() |
|
|