|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?Kjøpte PoP 2 delt i vår, men buksa ble veldig akkurat så den holder ikke så mye lenger. Ganske fornøyd med det og bruker det som regndress også, men nå er det det eneste han har, så dette brukes både som regndress, jakke og overtrekksdress. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?www.ticket2heaven.dk har todelte dresser. De sender også til Norge selvom det ikke står på nettsidene deres |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?Jeg har handlet fra FunkyLittleMonkey.dk. De har noen lekre fra Hummel i år, hvert fall. I store str. også.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?Skogstad har utmerkede og veldig slitesterke vinterklær. Vanntette og varme. |
|
|
|
#7 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?Her går det gjerne med 2-3 bukser i vintersesongen. Han sliter klær sånn at jeg faktisk vurderer rustning. Bergans hadde vært fullstendig uaktuelt her i gården.
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?Polarn O Pyret |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?Noen som vet om disse Molo jakkene er vanntette? http://www.funkylittlemonkey.dk/shop...ke-36147p.html Står ingenting om det i beskrivelsen nemlig, men det ser jo ut til å være samme som dressene og de er jo vanntette.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Er ganske fornøyd med Skogstad ja, men det er ganske tykt da, ikke som skallklær. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?Noen som har forsøkt Kappahl sine ytterplagg? Fikk en katalog i går og der har de noe som heter Woxo for str 128-170. Jentungen synes jakka så fin ut og den skal være vann- og vindtett... men den ser litt baggy og stor ut. Har noen erfaringer med disse?
|
|
|
#16 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har handlet PoP klær for en annen FP`er jeg, så jeg kan godt handle for deg også.....har PoP på senteret 5 minutter unna |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
det var faktisk du som handlet for meg sist!! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?Jeg sverger som kjent til Ticket. De har både tykke todelte vinterdresser, skallbukser, litt tynnere jakker som er både varme og regntette, osv. Det går an å bestille direkte fra Danmark, ellers så vet jeg at Lillemartine i Trheim nettopp har startet opp nettbutikk, og de har brukbart utvalg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Ticket sin nettside er helt utsolgt i junior sin størrelsen. LilleMartine har kun dresser og butikken som tar inn Ticket her har kun tatt inn en sånn dunlignende jakke. |
|
|
|
![]() |
|
|