|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor får jeg tak i (gode og billige) goretexjoggesko nå?Høsten er her, og sommerskoene til barna begynner å bli kalde og utslitte. Tenkte å kjøpe et par goretexjoggiser til dem. Noen som har tips på supertilbud på coop eller XXL, eller hvor det nå pleier å være gode tilbud? Må være skikkelige sko av skikkelig merke. Hvilke er best? Jeg tenkte Viking, Ecco, Primigi for eksempel. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i (gode og bililge) goretexjoggesko nå?Henger meg på her, for dette trenger vi også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i (gode og billige) goretexjoggesko nå?Jeg har sett både på XXL (Viking) og på G-sport (Timberland). Mulig de har flere merker også. Dette er i Oslo.
|
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor får jeg tak i (gode og billige) goretexjoggesko nå?Jeg kjøpte Timberland til jentungen i dag. 399 kr på g-sport. Jeg er veldig fornøyd med merket, jeg kjøpte et par til jentungen i fjor og hun brukte de hele sesongen da og hele våren i år. De er nå slitt inni hælen pga at hun ikke knyter de opp, men det kaller jeg brukerfeil og skyldes ikke dårlig kvalitet.
|
![]() |
|
|