|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Kler du bolero? | |||
| Ja jøss, jeg blir dritlekker! (Men det blir jeg jo i alt, da...) |
|
14 | 10,94% |
| Ja, det gjør jeg. |
|
27 | 21,09% |
| Hmm. Har jeg aldri tenkt over. Og jeg har og bruker bolero. |
|
19 | 14,84% |
| Hmm. Har jeg aldri tenkt over. Bruker heller aldri bolero. |
|
27 | 21,09% |
| Nei, det gjør jeg definitivt ikke. |
|
40 | 31,25% |
| For en teit poll!! |
|
1 | 0,78% |
| Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Aner ikke. Tror det, men da med en smal tunika eller liknende til, men nå er ikke bolere noe stort ønskeplagg for meg. |
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Kan jeg aldri tenke meg! Pakke ekstra greier rundt puppene med magen stikkende ut under.... nei jeg kan aldri tenke meg det. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fornøyd
|
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Jeg kjøpte min første bolero i forrige uke. Om jeg var usikker fra før på om jeg kledde den, var mannens reaksjon ikke til å lure på. Han knakk totalt sammen, og trodde jeg hadde tatt på meg dukkeklær.
|
|
|
#46 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Har en bolero jeg liker veldig godt, og som jeg synes at jeg kler. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Ja, men jeg er kort. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?
Boleroen skal helst ikke gå over puppene, bare sitte på armer, rygg og skuldre, det er nå min mening
|
|
|
#49 |
|
Geek
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?om jeg bruker det med belte i livet/ under bysten, så kler jeg bolero, men ellers ser jeg bare bred ut over skuldrene..
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Nei, men det synes jeg ingen andre gjør heller. Grusomt plagg, synes jeg.
|
|
|
|
#52 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Jeg synes denne type boleroer er fine:
|
|
|
#55 |
|
flisespikker
|
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Jeg gjorde det da jeg var slankere, tror jeg. Jeg vet ikke egentlig om jeg gjør det nå, for jeg har ikke prøvd, men kanskje - jeg har en slags midje selv om jeg er temmelig overvektig, så jeg ser ikke så mye mer uformelig ut med bolero, i alle fall.
|
|
|
#58 |
|
Epikur
|
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Pologenser kan ingen barmfager tjei bruke uten at det resulterer i en diger kjempepupp. Men bolero, det går bra!
|
|
|
#59 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Undersøkelse: Kler du bolero?Nei. Det gjør den rare, lange ryggen min enda rarere og lengre.
|
![]() |
|
|