Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-10, 15:54   #641
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Da er denne på vei hjem til meg i morgen.
Gleder meg! Sydd fra www.tonemordesign.no

Nå håper jeg den passer.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-09-10, 16:47   #642
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Da er denne på vei hjem til meg i morgen.
Gleder meg! Sydd fra www.tonemordesign.no

Nå håper jeg den passer.

Ja.. ellers vet du hvor du kan sende den? (Om den er litt stor!).

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-09-10, 21:51   #643
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=MissS;2443835]Å, fiiin! Hvilken modell er dette?

Evelyn Womans Parka (Didriksons jakke). Jeg er usikker på om det er samme modell som sportmann har? Denne kostet iallefall 1600 kr. Jeg fant den tilfeldigvis i en lokal Intersport sjappe.

Gammel 19-09-10, 23:14   #644
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mexx:

Skinnyjeans fra Mexx (klarte ikke å kopiere det bildet) http://eshop.mexx.com/Women-Jeans/Je...T.&ColourCode=

Lilla lang strikkejakke fra B.young.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 19-09-10, 23:33   #645
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det Tink, eller blingser jeg helt nå? :myser: Mine Tink-sko er i alle fall litt store i str.

Ja, det er Think (skulle ha skrevet det). Satser på dem i 39...

Gammel 19-09-10, 23:35   #646
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Think var, det, ja! Får skylde på Tink her inne.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-09-10, 23:50   #647
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

[quote=mocci;2444915]

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Å, fiiin! Hvilken modell er dette?

Evelyn Womans Parka (Didriksons jakke). Jeg er usikker på om det er samme modell som sportmann har? Denne kostet iallefall 1600 kr. Jeg fant den tilfeldigvis i en lokal Intersport sjappe.

Den var kjempefin! Er det en vinterjakke eller type allværsjakke?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mexx:

Skinnyjeans fra Mexx (klarte ikke å kopiere det bildet) http://eshop.mexx.com/Women-Jeans/Je...T.&ColourCode=

Lilla lang strikkejakke fra B.young.

Åh! Har du kjøpt den her i byen?

Gammel 19-09-10, 23:51   #648
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amsterdam. Sendte mms til en venninne fra prøverommet og endte opp med å kjøpe en til henne også. Jeg brukte den med smal svart bukse under, jeg da. Den er ekstremt flatterende for min figur.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 20-09-10, 00:05   #649
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Amsterdam. Sendte mms til en venninne fra prøverommet og endte opp med å kjøpe en til henne også. Jeg brukte den med smal svart bukse under, jeg da. Den er ekstremt flatterende for min figur.

Heldiggris! Den var virkelig lekker!

Gammel 20-09-10, 10:22   #650
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da ble det endelig blå Chill-tunika på meg (Bildet er lånt)

Gammel 20-09-10, 11:52   #651
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ja så har kåpen kommet, ikke M men i XS....
Får ny om ett par dager.
Men fargen og kåpen var knallfin

Gammel 20-09-10, 11:53   #652
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så dumt at de rotet med leveringen! Var den ordentlig blå, eller?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-09-10, 11:56   #653
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den var blåturkis, veldig fin.
Vil ldu se den før jeg sender i retur?

Gammel 20-09-10, 17:32   #654
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heklet vest fra Container, ferskenfarget underkjole fra Replay og blå frottekjole fra Chill N.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 012.jpg (196,1 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg 013.jpg (182,1 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg 014.jpg (194,0 KB, 29 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 20-09-10, 19:59   #655
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Fant denne på e-bay

Denne kom i dag. Var så kul som jeg trodde den skulle være. Litt mørkere i fargene. Ser litt spesiell ut på bildet, men tror den vil passe bra til meg og min figur. Skal prøve i kveld.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 20-09-10, 20:39   #656
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

I dag kom det en pakke fra Ellos til meg, bl.a med denne. Jeg ble så positivt overrasket. Den satt som et skudd, er vann og vindtett. Anbefales!

Har også bestilt disse.

Sånne sko kunne jeg også ha tenkt meg. Har du fått de eller har du nettopp bestillt de?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 20-09-10, 21:40   #657
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Da ble det endelig blå Chill-tunika på meg (Bildet er lånt)

Gratulerer med den! Jeg elsker min.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 20-09-10, 21:56   #658
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=MissS;2443836]I dag kom det en pakke fra Ellos til meg, bl.a med denne. Jeg ble så positivt overrasket. Den satt som et skudd, er vann og vindtett. Anbefales!

Hvordan er jakken i str?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 20-09-10, 22:00   #659
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg også Har lyst på en i annen farge også...

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 20-09-10, 22:32   #660
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Hvor har de denne i marine / navy ?? Ønsker jeg den jeg også, men har bare funnet brun og lilla....

Liljekonvall er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.