|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
USA spørsmål - ELECTRONIC SYSTEM TRAVEL AUTHORIZATION (ESTA)Vi skal snart reise til New York. Jeg søkte ESTA for oss alle som drar og fikk beskjed med engang om at de var godkjent. Men jeg fikk jo ikke noe kvittering eller noe som helst men det betyr at vi bare kan reise og ikke bekymre oss, ikke noe papirer vi trenger ta med? De ser at jeg har søkt og er approved når passene våre scannes?
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: USA spørsmål - ELECTRONIC SYSTEM TRAVEL AUTHORIZATION (ESTA)Jeg noterte ned kvitteringsnumneret og la det i passet. Mener det stod mannskulle det. Men send Mail til ambassaden, de svarer kjapt!
|
|
|
#4 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: USA spørsmål - ELECTRONIC SYSTEM TRAVEL AUTHORIZATION (ESTA)Jeg printet ut godkjenningen. Når vi sjekket inn på flyplassen i Norge ba de om å få se dem. Det er første gangen jeg har måttet vise godkjenningen, men da var jeg glad for at vi hadde printet dem ut. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: USA spørsmål - ELECTRONIC SYSTEM TRAVEL AUTHORIZATION (ESTA)ok takk for svar alle sammen. Jeg får gå inn igjen og kanskje bare printe ut skjema da, det stod ikke noe "godkjenning" annet en noe i duren "your request have been approved" ...
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: USA spørsmål - ELECTRONIC SYSTEM TRAVEL AUTHORIZATION (ESTA)På sidene til ESTA står følgende:
Mener også det stod at skjemaet måtte fylles ut på engelsk ett sted og at det måtte printes ut i en engelsk versjon litt senere i registreringen..
|
![]() |
|
|