Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Splitterpine Spotify-sprø

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-10, 15:09   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Splitterpine Spotify-sprø

Jeg har installert Spotify på ene PC-en jeg har stående på kontoret. Hjemme så funker dette alldeles strålende.

På denne PC-en så får jeg bare hørt en og en sang, de kommer ikke automatisk etterhverandre, og jeg kjenner at jeg rett og slett blir litt sur....

Noen som skjønner hva jeg mener og vet hvordan jeg kan fikse det?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 20:51   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Splitterpine Spotify-sprø

Ingen som kan forklare meg hvordan jeg får Spotify til å spille mer enn en og en sang i gangen?!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 12:32   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Etter jeg kjøpte Premium så har faktisk det samme skjedd her også, men bare noen ganger. Plutselig så bestemmer den seg for at den kan spille flere i slengen igjen. Bidrar kanskje ikke så mye med svaret.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 12:34   #4
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Jeg har samme problem jeg også, veldig irriterende.

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.