Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 11:05   #61
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har den, den er fiiin!

Jaaaaa

Den har stått på ønskelisten min lenge, så jeg gleder meg til å prøve den

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:08   #62
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Det er jo ikke alder som avgjør hvorvidt shimmer er snasent, det er kvaliteten på huden.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:41   #63
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huden til Maximillia er til å dø for, den er helt nydelig! Hun har dessuten meget pene ben og kunne gått i hotpants hver dag om hun lystet. Man kan ikke si det om alle tjueåringer, akkurat.

Gammel 24-09-10, 11:43   #64
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Huden til Maximillia er til å dø for, den er helt nydelig! Hun har dessuten meget pene ben og kunne gått i hotpants hver dag om hun lystet. Man kan ikke si det om alle tjueåringer, akkurat.

Nemlig. Du har også fantastisk hud rundt øynene, stram og fin. Da tåler man mye make-up, og omtrent all slags make-up.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:47   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en merkelig kommentar på tampen der, Mim. Skal ikke alle kunne gå i hotpants så mye de vil, både 20-åringer og 40-åringer?

Anyhow, jeg bruker også svart øyeskygge på øyelokket til sotede øyne, ev. kajal som jeg drar ut til hverdagssoting.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:54   #66
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

For en merkelig kommentar på tampen der, Mim. Skal ikke alle kunne gå i hotpants så mye de vil, både 20-åringer og 40-åringer?

Anyhow, jeg bruker også svart øyeskygge på øyelokket til sotede øyne, ev. kajal som jeg drar ut til hverdagssoting.

Har du ikke lest reglene? Jeg har nemlig hørt/lest at det er aldergrenser på allslags tøy, uansett hvordan man ser ut. Som med hår. At man MÅ klippe seg kort når man passerer en viss alder, fordi "gamle damer" ikke skal ha langt hår, dyp utringing eller korte skjørt. Om 15 år så er det lag på lag og artige farger, assymmetrisk klipp og en papegøye i øret. Bare spør Elin. Hun kan sikkert reglene for klær og alder.

Og nei, selv om alle gjerne må bruke hotpants, så er ikke alle fine i det. Jeg er ikke fin i alle slags klær og alle slags snitt. Er du?

Gammel 24-09-10, 11:56   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pffft, jeg reagerte (som jeg er programforpliktet til!) på at det skulle være så vanskelig å si at noen så smashing ut uten å samtidig påpeke at "det gjør ikke de andre, altså!"

Og nei, jeg har en tendens til å ikke få med meg alle disse memoene som tydeligvis går ut på do's and dont's, mistenker at de havner i spamfilteret.

Gammel 24-09-10, 11:56   #68
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Har du ikke lest reglene? Jeg har nemlig hørt/lest at det er aldergrenser på allslags tøy, uansett hvordan man ser ut. Som med hår. At man MÅ klippe seg kort når man passerer en viss alder, fordi "gamle damer" ikke skal ha langt hår, dyp utringing eller korte skjørt. Om 15 år så er det lag på lag og artige farger, assymmetrisk klipp og en papegøye i øret. Bare spør Elin. Hun kan sikkert reglene for klær og alder.

Og nei, selv om alle gjerne må bruke hotpants, så er ikke alle fine i det. Jeg er ikke fin i alle slags klær og alle slags snitt. Er du?

Ikke papegøye, men en minikniv i slire. Har jeg observert.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:58   #69
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg hadde papegøyer i ørene da jeg var 10. De var egentlig ganske kule.

Gammel 24-09-10, 11:58   #70
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Og nei, jeg har en tendens til å ikke få med meg alle disse memoene som tydeligvis går ut på do's and dont's, mistenker at de havner i spamfilteret.

Når du blir eldre, så legger du sikkert merke til det. Pluss at da gjelder plutselig reglene visstnok deg.

Jeg ignorerer de fleste reglene, jeg, og det har gått fint hittil. Maxi er min aldersignorerende ledestjerne.

Gammel 24-09-10, 11:58   #71
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim: Elin har da ikke sagt at det er aldersgrense for sminke med skimmer. Hun skrev at det fremhever aldringstegn i huden. Så hvis man ikke vil fremheve det så bør man unngå skimmer. Akkurat på samme måte som du skriver at man bør bruke klær med snitt som passer.

Ta gjerne ballen, men nå tok du en spiller som hadde sendt den fra seg for lenge siden.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:58   #72
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ikke papegøye, men en minikniv i slire. Har jeg observert.

Satan! Det er nesten like ille som elgbæsj med sølvkrok. (Observert på Elverum i sommer)

Gammel 24-09-10, 11:59   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Når jeg blir eldre. :flirer:

At Maxi ser aldeles strålende ut krangler jeg selvfølgelig ikke på.

Gammel 24-09-10, 12:03   #74
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Når jeg blir eldre. :flirer:

Ja, da kommer flyvertinnene og gir beskjed!

Gammel 24-09-10, 12:12   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ja, da kommer flyvertinnene og gir beskjed!

... og jeg som trodde (som jeg stadig blir informert om av eldre FP-ere) at jeg kom til å bli mer moden og selvsikker med alderen, og derfor enda lettere klare å gi fullstendig beng i hva motepolitiet mener? Sukk, alle illusjonene som stadig forsvinner. Det er vel en del av å bli eldre det også.

:går og hopper paradis mens jeg tvinner museflettene:

Gammel 24-09-10, 12:13   #76
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Satan! Det er nesten like ille som elgbæsj med sølvkrok. (Observert på Elverum i sommer)

Men hva er det med den greia å ha kun en øredobb? Har det egentlig noen gang vært in?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:21   #77
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Men hva er det med den greia å ha kun en øredobb? Har det egentlig noen gang vært in?

Sikkert samtidlig som assymetrisk klipp var in - da så man jo bare en dobb uansett!

Forøvrig var assymetrisk klipp veldig poppis da jeg gikk i 9.klasse - altså tidlig nittitall.

Gammel 24-09-10, 16:14   #78
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg innser at jeg avbryter den interessante diskusjonen her. Kan likevel opplyse at jeg ikke har tenkt å klippe det lange håret mitt eller begynne med UNO-klær med det første.

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Turban Smukk: Du burde velge noe enten i kalde brungrå toner eller i lilla. Du ser i hvertfall ikke ut som om du nylig har fylt 40!

Takk. Jeg ser ikke bort fra at det allerede eksisterer noen (kremt) øyenskygger i de fargene i skapet allerede. Jeg er veldig glad i enkelte lillatoner.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:14   #79
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg innser at jeg avbryter den interessante diskusjonen her. Kan likevel opplyse at jeg ikke har tenkt å klippe det lange håret mitt eller begynne med UNO-klær med det første.

Takk. Jeg ser ikke bort fra at det allerede eksisterer noen (kremt) øyenskygger i de fargene i skapet allerede. Jeg er veldig glad i enkelte lillatoner.

Stemmer i, og tviholder på langt hår, øyenskygger med glitter, korte skjørt og lange strømper

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:16   #80
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Stemmer i, og tviholder på langt hår, øyenskygger med glitter, korte skjørt og lange strømper

Jah. Og fine, nye smokey-eyes-paletter.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.