|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Timberland goretex har jeg kjøpt til min barnehagejente. Jeg så at G-sport har Norheim-overgangssko til en billig penge også. Tror de het Aquamax? De er halvhøye.
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Vi bruker joggeskoene inntil videre med ullsokker i. Har sett etter høstsko, men alle er foret og blir mer vinterskotypen.
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Halvhøye goretex sko fra Tretorn og Geox. Sist redigert av Chablis : 28-09-10 kl 10:53. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Fireåringen har halvhøye sko fra Viking. Mora mi kjøpte dem til ham, jeg ville nok antageligvis gått for noe billigere ... Men de virker veldig fine, stødige goretex-sko.
|
|
|
#6 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Poden treng nye sko punktum. I går kjøpte eg Timberland goretex joggesko, og håpar det vil holde ei god stund framover. Må også ha vintersko og støvlar med fôr også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Lillebror har Timberland Goretex, halvhøye med borrelås, og storebror har Viking Goretex joggesko. De har begge Dockboots, så er det veldig vått, så velges gjerne det. |
|
|
|
#9 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Halvhøye Goretex Viking til 4 åringen - 649,- på Brandos.no. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Vi har brukt joggesko fram til nå, og jeg tenker han kan bruke cherroxer nå fram til det blir enda kaldere. Da blir det vintersko.
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Mine har ingen høstsko. De har støvler og dockboots, ellers går de rett fra joggesko (med ullsokker noen ganger) til vintersko. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?For øyeblikket bruker lillesøster converse og reservevintersko. Joggeskoene avgjekk med døden i forrige veke, og eg har ikkje lyst til å kjøpa nye rett for eg skal kjøpa vintersko til to stykker.
|
|
|
#13 |
|
er her
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Han har joggesko og støvler, så går vi direkte over på vintersko snart tenker jeg. Da blir det goretex.
|
|
|
|
#14 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Joggeskoene er akkurat passe, slik at vi ikke får ullsokker i de. Men de bruker dem meed Ullvangsokker, det går bra.
|
|
|
|
#15 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Vi storhandlet (i Sverige) på lørdag, og kom hjem med et par Viking Goretex joggesko, et par Viking Thermo, et par Ecco vinterstøvler, et par som minner om thermoene til Andungen, et par Viking vinterstøvler og et par Timerland Goretex joggesko. Puh. Takk og lov for kredittkort, og nå har jeg ikke tenkt å kjøpe skotøy til noen av barna før i mai 2011.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Her er det fortsatt de skoene han fikk i vår, ikke joggesko, litt høyere sko med god støtte, siden han fortsatt var liten. Også har han støvler da når det regner, siden disse ikke er helt vanntette.
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?De har ikke egene høstsko, men veksler mellom joggesko, Cherox og Viking Gore-tex støvler. I dag var det 8 minus, da er det støvler som gjelder.
|
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Her går femåringen fremdeles i Viking gore-tex joggeskoene fra i vår/sommer. Han har et par halvhøye Viking gore-tex også, som han nå bruker på skogstur, som han kan bruke mer etterhvert. Og så har vi kjøpt Viking gore-tex vinterstøvler, som kommer fram om en stund. Glad i Viking ja |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?
Det gjør vi også.
|
|
|
#20 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Begge mine har halvhøye sko. Snuppa har goretex fra Timberland, kjøpt på Skoringen i forrige uke. Lillebror har litt tykkere sko fra DinSko, som er det eneste merket i tillegg til Kavat som passer hans høye vrist.
|
|
![]() |
|
|