|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Begynte med ullundertøy?Dette er like vanskelig hvert bidige år dette |
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Begynte med ullundertøy?Jeg har gjerne på snuppa ull på morgenen til hun har sovet formiddagsluren sin. Etter den skifter jeg gjerne til bomull igjen. Om det er kjølig å sove ute har jeg på henne tynn ull utenpå bomullen nedi posen.
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynte med ullundertøy?Ja, har begynt for et par uker siden, hun svetter ikke i ull-undertøy. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Begynte med ullundertøy?Har begynt med ulltøy nå, ja. Frost på morningene her, så da er det vel på tide. Selv om sola er framme og gjør det ganske varmt midt på dagen er det mye skygge på lekeområdene i bhg. Mine må også på med hals og lue hver gang vi skal ut av døra nå.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Begynte med ullundertøy?Vi har sånn delvis begynt ja.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Begynte med ullundertøy?Ikke begynt enda. I dag var det riktignok kjøligere om morgenen, men 6 grader da vi var på vei til barnehagen. Og 12 grader midt på dagen. Men eldstemann er veldig varm av seg. Minsten fryser mye lettere, og han har brukt ull en stund nå.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Begynte med ullundertøy?JEG har forøvrig ikke egentlig begynt enda da, annet enn den dagen det var planleggingsdag, så jeg var ute i regnværet med ham...
|
|
|
#15 |
|
bits and pieces
|
Sv: Begynte med ullundertøy?Har skrapt is de to siste dagene, men ull har ikke kommet på enda. Det ligger klart i skuffen så det blir vel ikke så lenge til kanskje
|
|
|
|
#17 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Begynte med ullundertøy?I dag var første dag med ullunderskjorter på barna. Lillebror tok den på utan å reagere, men storesøster holdt eit show utan like. Det kløøøøøør! Same greia i fjor, men etter eit par dagar med tvang, var alt heilt greit. Me høyrde ikkje noko resten av året om at det klødde.
|
|
|
#19 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Begynte med ullundertøy?Vi har begynt for en stund siden, storebror har ulltskjorte og ullboxer som går litt ned på låret, lillesøster det samme men oftere en stillongs eller strømpebukse i tillegg. Og så en tjukk genser de kan ta av i bhg.
|
|
|
#20 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Begynte med ullundertøy?Ikke begynt med ullundertøy enda, det er så utrolig varmt midt på dagen.
|
|
![]() |
|
|