|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Vet din partner ...Mannen min har oversikt over hvilken størrelse Pjotten bruker, og han handler klær til ham aleine når det er behov for noe nytt. Som da mannen var på handlesenter aleine forrige uke, da kjøpte han et par plagg vi ikke hadde nok av. Nå har vi bare denne ene ungen, og han har ikke begynt med sko ennå, men jeg tror da han kommer til å fortsette å ha god oversikt. Og han veit hva jeg heter - enda jeg har langt navn som jeg beholdt da vi giftet oss.
|
|
|
|
#43 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet din partner ...
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vet din partner ...Navnet er grei, og han klarer å skille mellom ungene, men der går vel grensen for hva jeg kan forvente - alt av klær og sko er min greie; det er jeg som vet hva de har og trenger, det er jeg som handler inn og det er stort sett jeg som vasker og styrer med alt av klær og sko. Mannen bare betaler litt av det innimellom og kler dem i det jeg legger frem!
|
|
|
#45 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Vet din partner ...Ja. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
1. Ja. Sist redigert av Hyacinth : 29-09-10 kl 18:35. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vet din partner ...Nei, nei, nei, nei. Han er helt amøbe på de tingene der. Navnet klarer han dog; skulle bare mangle. Fem bokstaver standard norsk navn.
|
|
|
|
#49 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Vet din partner ...I morges i barnehagen ble jeg klar over at noe grønt stakk opp av lillebrors bukse. Mannen hadde da klart (utrolig nok) å få på han lillesøsters strømpebukse i 86. Den satt nok fint i skrittet ja. Overrasket var både jeg og lillebror, som nok hadde blitt påkledt relativt passiv fra hans side.
Mamma er fint det, men i noen settinger not so good. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Øyboer
Sv: Vet din partner ...Han vet nok sånn ca, men ville aldri kjøpt noe uten å spørre. Det er han for usikker til. Men han trenger aldri kjøpe noe for han har en gal kone som har kjøpt for mye allerede. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Epikur
|
Sv: Vet din partner ...Ja på alt. Jeg ville ikke giftet meg med en som var tilbakestående. Er ikke dette å forvente altså? Det må han aldri få vite.
|
|
|
#52 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Vet din partner ...Ja på alt. Det heng nok nøye saman med at han vaskar kle, heng opp vått og brettar tørt. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
~~~~~~~
|
Så flott at han hadde på strømpebukse
|
|
|
#54 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Vet din partner ...- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? NEI
|
|
|
#56 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Vet din partner ...Da vi hadde bleieunger, visste jeg aldri hva slags bleier og hvilken størrelse de brukte. Det visste bare han. Han prøvde å fortelle meg det flere ganger, men jeg husker aldri sånt. Det var alltid han som kjøpte bleier. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet din partner ...Nei
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Vet din partner ...Ja, han vet hvilken størrelse i klær og sko. Siden vi bare har et barn er det ikke så vanskelig å vite hva som er hans. Han vet hva jeg heter også. Hva guttungen trenger og ikke trenger av klær vet han forsåvidt også, men det fordi jeg forteller ham det når jeg synes han trenger noe.
|
|
|
#60 |
|
Tankefull
|
Sv: Vet din partner ...Vet vel det, men han ser ikke alltid like nøye over før han kler på.
|
![]() |
|
|