Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva kan jeg lokke en mann med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-10, 10:54   #21
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kan jeg lokke en mann med?

Selvsagt.... http://www.endringssnakk.net/?page_id=73

Kan hende du bare skal gå for tanken om et kyss heller.

Gammel 29-09-10, 10:55   #22
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørtes innviklet ut.

Gammel 29-09-10, 13:39   #23
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Skjønner hva du mener. Hva tenker du jeg kan bidra med ifht indre motivasjon da?

Du kan ikke bidra med noe.
Den indre motivasjonen kommer kun innenfra en selv.

Man kan selvfølgelig støtte og legge til rette når folk en bryr seg om selv bestemmer seg for å legge om livsstilen - men det hele må drives av personen selv.

Jeg har SÅ lyst til å påvirke mange rundt meg når det gjelder ulike typer livsstilsendringer, men har endelig kommet til den erkjennelsen at jeg har null innvirkning. Null. Det er både veldig trist og en lettelse samtidig.

(jeg snakker i store bokstaver her, og det er bare min mening det er snakk om - verken underbygget av forskning eller annet, men jeg er overbevist om at det er slik. )

Er det forresten en ny kjæreste? Er han kjekk? :sporer barnslig av:

Gammel 29-09-10, 13:48   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Du kan ikke bidra med noe.
Den indre motivasjonen kommer kun innenfra en selv.

Man kan selvfølgelig støtte og legge til rette når folk en bryr seg om selv bestemmer seg for å legge om livsstilen - men det hele må drives av personen selv.

Jeg har SÅ lyst til å påvirke mange rundt meg når det gjelder ulike typer livsstilsendringer, men har endelig kommet til den erkjennelsen at jeg har null innvirkning. Null. Det er både veldig trist og en lettelse samtidig.

(jeg snakker i store bokstaver her, og det er bare min mening det er snakk om - verken underbygget av forskning eller annet, men jeg er overbevist om at det er slik. )

Er det forresten en ny kjæreste? Er han kjekk? :sporer barnslig av:

Ikke ny kjæreste nei

Takk for innspill på det andre. Som du sier,- om man forsoner seg med din tanke så er det både trist og bra.

Gammel 29-09-10, 13:48   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Striptease

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 13:55   #26
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt enig med Zoë - motivasjonen må komme innenfra. Men den kan vel OGSÅ få noen dytt fra utsiden.

Siden han har spilt fotball på høyt nivå så er han kanskje en konkurransemann.

Så hvis du har noe lignende å tilby? Som smerter deg litt - og avtaler at vinneren/den som holder ut lengst får et eller annet av den andre. Altså lage en konkurranse av det?

Gammel 29-09-10, 14:01   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig enig med Zoë. Folk må bestemme seg selv, og hva andre lokker med eller prøver å motivere med, er som regel helt uten betydning.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 14:07   #28
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg er litt enig med Zoë - motivasjonen må komme innenfra. Men den kan vel OGSÅ få noen dytt fra utsiden.

Siden han har spilt fotball på høyt nivå så er han kanskje en konkurransemann.

Så hvis du har noe lignende å tilby? Som smerter deg litt - og avtaler at vinneren/den som holder ut lengst får et eller annet av den andre. Altså lage en konkurranse av det?

Hva tenker dere om dette Zoe og Maxi? Er det ren ytre motivasjon som ikke fungerer innvendig, eller kan det hjelpe?

Han ER en konkurransemann ja.. :grubler:

Gammel 29-09-10, 14:11   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener ikke at folk aldri kan bli motivert av ytre ting og konkurranser altså. Det er mer det med å "ta ansvar" for andres slutting med forskjellige ting som jeg er litt imot (bygd på tidligere erfaring). Men nå betyr vel ikke dette noe være eller ikke være for deg om denne mannen bruker snus, så det er jo bare å prøve.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 15:36   #30
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Mulig noe litt større må til.

Jeg syns det høres ut som du allerede har bidratt med din del. Resten av motivasjonen må han finne i seg selv.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 19:31   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann lar seg aldri motivere av annet enn indre motivasjon. Det er litt irriterende.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 22:45   #32
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Min mann lar seg motivere av opptil flere av tingene som er nevnt rundt om kring her. Det er ganske festlig igrunn

Gammel 29-09-10, 22:50   #33
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du kan garantere ham at han bedrer oddsen i forhold til kreft.

Tja, kan man det? Er ikke konklusjonen at snus ikke er så kreftfremkallende? (Correct me if I'm wrong, altså).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.