Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaringer med foret softshell

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 12:11   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Erfaringer med foret softshell

Vi har fått en katalog på jobben, fra Deval, som selger kun til bedrifter.

Jeg har lyst til å bestille jakke og bukse til største der, i softshell med for. Noen som har erfaring med denne kombinasjonen, fungerer det greit?

Sist redigert av Gerbera : 01-10-10 kl 13:44.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 13:19   #2
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med foret softshell

Ingen erfaring, men det var veldig fint! *lite hjelpsom*

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 13:21   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jentene mine har hatt forede softshelljakker fra Stormberg og de har fungert kjempefint, i alle fall.

Fint sett.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 13:41   #4
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også det er veldig fint, og har tenkt til å ha jakken som en til og fra barnehagen jakke, men med mulighet for å supplere med bukse, og også bruke som ekstrasett hjemme.

Er bare litt skeptisk til om foret softshell blir tykt og uformelig, og her er det jo ingen mulighet til å prøve først.

Men om dere mener det er ok, så er ikke prisen verre enn at det går an å prøve.

Gammel 01-10-10, 14:09   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en foret softshelljakke fra Stormberg og den er varm(har hatt den på meg i dag:svett )og myk.

Gammel 02-10-10, 12:46   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg synes også det er veldig fint, og har tenkt til å ha jakken som en til og fra barnehagen jakke, men med mulighet for å supplere med bukse, og også bruke som ekstrasett hjemme.

Er bare litt skeptisk til om foret softshell blir tykt og uformelig, og her er det jo ingen mulighet til å prøve først.

Men om dere mener det er ok, så er ikke prisen verre enn at det går an å prøve.

De jakkene vi har hatt har i alle fall ikke vært tykke og uformelige.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 13:43   #7
Left
Passiv

Standard

De var jo veldig fine, og jeg ser for meg at det funker bra, uten at jeg vet det. Vanlig softshell er nå bra i hvert fall.

Får man kjøpt disse andre steder, eller er det bare bedrifter som får tilbud...?

Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:55   #8
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

De var jo veldig fine, og jeg ser for meg at det funker bra, uten at jeg vet det. Vanlig softshell er nå bra i hvert fall.

Får man kjøpt disse andre steder, eller er det bare bedrifter som får tilbud...?

Jeg så en foret softshell "live" i går, fra Colorkids, og den var veldig fin, så jeg satser på å bestille et sett i hvertfall til største, kanskje til minste også.

På nettsiden står det at det kun er bedrifter som får handle. Mannen er selvstendig, så jeg satser på at det er bedrift godt nok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.