|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Har ryddet i klesskap i dag. Minsten har vært syk, og nå sitter vi bare i soffan. Etterpå blir det stærkøl, grønnsaker og dipp |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Her er det slækkings i sofan, og det eneste vi må gjøre er å bestemme hvilken kanal vi skal la TVen stå på |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Sofaslækking her også, har akkurat spist sein middag og har tenkt å gjøre veldig lite resten av kvelden. I morgen skal vi passe finenevø! Og så kanskje en kinotur på kvelden? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Leser alt om togulykken.Jeg jobber i kommunen og flere på jobben min er nede og hjelper til. (hjemmesykepleien)
|
|
|
#26 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Jeg skal jobbe |
|
|
|
|
|
#27 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Har ryddet inn hagemøbler og tatt ned trampolinen, så nå kan vinteren bare komme - jeg er klar
|
|
|
#28 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?X-faktor, sofa, pc og FARRIS! Slankekur. :-(
|
|
|
#29 |
|
Står på egne ben
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Vi har spist taco og akkurat nå skriver og tegner ungene før de skal legge seg og vi ser halvveis på X-faktor. Mannen jobber ute i garasjen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Jeg spiller ordspill, sitter her, drikker ripasso, og hører poden leke høylydt med biler på gvulvet. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Tre barn sover søtt, jeg har rødvin og er i sofaen, ser på X-faktor og surfer, mens jeg venter på mannen som har vært borte siden natt til mandag, og venninnene mine som skal komme hit og skravle og drikke vin.
|
|
|
#33 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Ser på beat for beat og savner mannen, skulle egentlig vært hjemme på onsdag men han måtte stå ekstra pga at erstatteren sitter med foten i gips.
|
|
|
#34 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?etter jobb, middag og omstendelig "må"- handlerunde, så er det nå fred i heimen. X-factor på tv (ikke min favoritt, men....). Litt sjokolade på bordet og brus i glasset. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nå også i farger
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Jeg ligger rett ut i sofaen med iphonen og godis. Mannen sovnet med de minste. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Superbasinella
|
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Jeg har satt en form med gratinert nachos i ovnen og venter på at mannen skal komme hjem. 14 dager siden sist jeg så han så det skal bli godt å få han hjem i to dager. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Jobber overtid. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Jeg sitter tafatt og ser på den store kleshaugen som hadde trivdes langt bedre inne i skapene. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
I mål
|
Sv: Nå er det fredag kveld, og hva gjør du?Mannen kjører svigermor hjem. Jeg drikker litt Baileys og surfer. Ville egentlig sett Beat for beat, men lillesøster har vært våken 3 ganger siste timen og innimellom har storebror vært "redd". Mannen skal handle kvikklunsj med havsalt til meg. Når han kommer hjem, skal vi vel henge litt i sofaen. |
|
|
|
![]() |
|
|