Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-10, 19:12   #761
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hvor kan man kjøpe skjerf med dødningehoder på nett?

Inspirert av Mette-Marit?

Storm er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 20:04   #762
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det er gøy da Blåbær

Denne har jeg kjøpt

Ooh, det var en lekker farge.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 20:43   #763
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg Janus ull i dag.

Denne i lilla:

Og denne:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-09-10, 17:59   #764
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Salg på Medicus Plesner som nesten er rett ved siden av biblioteket. Ble ett par Birkenstocksandaler på meg til 235,-kroner, 70%

Gammel 01-10-10, 10:16   #765
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er hjemme med sykt barn i dag, og da blir det nettshopping.... Denne i navy

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image_98.jpg (61,2 KB, 26 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 20:03   #766
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, , denne dunparkasen fra The North Face er på vei til meg nå. Det skal bli en god og varm vinter pakket inn i denne!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 20:56   #767
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne Devold Rookie lua

Gammel 01-10-10, 21:00   #768
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Devold lua var fin - hvor?

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 21:11   #769
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Devold lua var fin - hvor?

Jeg kjøpte den på Intersport. De har den i lilla og rødt også. Vurderte fram og tilbake, men valgte tilslutt grå. Da kan jeg heller sprite opp med et lilla skjerf. Eller noe annet.

Gammel 01-10-10, 22:25   #770
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker den nye strikkelua jeg kjøpte av ei her inne!

Karamell er aktiv nå  
Gammel 01-10-10, 22:34   #771
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst på sånn devold-lue, men da må jeg nesten ha ny jakke som passer til Hva slags jakke passer til?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 23:29   #772
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Denne til meg

og denne, bare i fargen "dusty blue" til eldstejenta på 14.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 23:36   #773
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har lyst på sånn devold-lue, men da må jeg nesten ha ny jakke som passer til Hva slags jakke passer til?

Jeg har kjøpt Didrikson parkas.

Gammel 01-10-10, 23:37   #774
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

og denne, bare i fargen "dusty blue" til eldstejenta på 14.

Å, den likte jeg. finnes den i voksenstørrelse også?

Gammel 01-10-10, 23:45   #775
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Å, den likte jeg. finnes den i voksenstørrelse også?

Den er i voksenstr, eldstejenta er 14 år

Gammel 01-10-10, 23:46   #776
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Den er i voksenstr, eldstejenta er 14 år

Selvsagt! Kan ikke dette med store barn jeg vettu.

Gammel 01-10-10, 23:47   #777
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Selvsagt! Kan ikke dette med store barn jeg vettu.

Det kommer før du aner det....

Gammel 01-10-10, 23:48   #778
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Det kommer før du aner det....

Tviler ikke! Skjønner ikke hvor de siste årene har blitt av selv.

Gammel 01-10-10, 23:55   #779
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Noen som har sett denn i plum? Har ringt rundt til 10 ulike sportsbutikker i dag uten hell....

morgana er ikke aktiv  
Gammel 02-10-10, 00:03   #780
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg melder meg for første gang i tråden - jeg kjøpte også den Noa Noa-genseren som flere spurte etter i grått. Jeg kjøpte den i sort, jeg prøver å anlegge en litt strammere og strengere stil.

De hadde altså flere igjen i grått der, men ikke i S.

Rug er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.