|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Jeg er nemlig veldig usikker på hvilke vinterstøvler jeg skal kjøpe til storebror.
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Foreløpig bruker hun samme Timberland-skoa som du viser. Støvler har hun, men har nå bestilt Viking thermo, antar de er varmere. Av vintersko har jeg kjøpt et par Superfit, regner med at hun må ha et par til, da blir det nok Viking. Skal også kjøpe et par til "penbruk". |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Mine har Ecco goretex. De er for tynne hvis det blir noe særlig kaldere enn -5. Derfor har jeg bestilt kamik i tillegg. Den nye modellen er superlett sammenlignet med den gamle. Sjuåringen har kamik støvler med for i tillegg, mens eldstemann må greie seg med vanlige gummistøvler på våte dager tror jeg, hvis jeg ikke kjøper et par viking thermo til han.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Vi kommer til å kjøpe sånne støvler med løs sokk nedi, uten borrelås. Hva heter de igjen? Kamik? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Skavvise - i tillegg til vanlige gummistøvler:
Sist redigert av Miss Norway : 04-10-10 kl 00:52. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Lite antall sko her.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Så jeg tenker ikke så halvgæærnt. Har kikket på disse fra Sorel som vintersko:
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Storebror har Kamik, og Viking Goretex, samt Viking Thermo. |
|
|
|
#10 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Alle har ett par Gore Tex overgangssko, ett par Muckboots og to par vinterstøvler hver av ymse merker. Storesøster har sånn sett ett par "finstøvler" inkludert der, så det kan vel hende at hun får ett par vinterstøvler til for å ha to par å bytte på til lek. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Har alltid skippet høstsko - synes det bare er et par ukers sesong for dem?
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?kokos: Sorelskoene er fine, men ganske så tunge altså....bare sånn at du sjekker de ut før du kjøper på nett f.eks. LIksom ikke eneste barnehagesko tror jeg
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Bauche: Vi har hatt Sorel tidligere, men skal sjekke ut. Kommer nok ikke til å kjøpe på nett uten å ha holdt de først.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?
Njaei om det er cherrox skal jeg ikke begi meg ut på å påstå at det er eller ikke, men med cherrox tenker jeg på sånne stive, kalde, glatte...støvler. |
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Viking Thermo og Viking cherrox er ikke det samme. Vi har hatt begge typene og jeg vil si de begge er myke og varme, men ikke i samme materiale (som sjuggerpløm også sier).
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Jøss. Jeg har klart å kjøpe noe bra, tilfeldigvis. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?Ah. Nå måtte jeg google og ser at det jeg kjøpte i fjor som jeg trodde var en helt alminnelig Cherrox altså var Viking Thermo. Vi kjøpte denne igjen i år - den var veldig bra, og mye bedre enn en "vanlig" cherrox.
|
|
|
|
#18 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvordan ser barnas "skopark" ut denne høsten og vinteren?De har nå joggesko, støvler og viking thermo. Og så skal et par goretex vintersko i hus, muligens viking denne vinteren.
|
|
|
|
#20 |
|
Ute på tur
|
Smart club har disse Sorelene til 499,- denne uken. Jeg tenkte jeg skulle dra å se på dem, det er vel ikke ille pris? Det meste av vintersko til Junior koster 750,- til 850,-
|
![]() |
|
|