|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er nummervisning forpliktande | |||
| Nei |
|
113 | 81,29% |
| Ja |
|
18 | 12,95% |
| Veit ikkje |
|
6 | 4,32% |
| Idiot-poll |
|
2 | 1,44% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ubesvarte anrop
Det virker som det er en uskreven regel Der Ute, at hvis man ringer noen på mobil og ingen svarer, har man gjort sitt. Da er det opp til den andre å ringe tilbake. Noe jeg er helt imot.
|
|
|
#42 |
|
Fola Blakken
|
Hvis jeg ringer noen, og de ikke tar telefonen, så håper jeg at de ikke føler at de må ringe tilbake. Er det viktig legger jeg igjen beskjed eller sender sms. Jeg tror at hvis jeg ikke kunne ringe noen uten at de ringte meg opp igjen, ville jeg skaffet meg skjult nummer.
|
|
|
|
#43 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubesvarte anropHvis det er noe viktig så ringer folk opp igjen, så jeg føler meg ikke forpliktet til å ringe opp folk som har ringt meg.
|
|
|
#44 |
|
Tidsklemma
|
Men ringer dere bare folk om det er noe viktig?
|
|
|
|
#45 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Jeg er ikke så glad i å snakke i telefonen, så det vanligste er at jeg sender en sms og sier at jeg har sett at de har ringt. Men det hender jo at jeg ringer tilbake og. Min mor kan for eksempel ikke lese sms.
|
|
|
#46 |
|
Sviiisj!!
|
Det kræsjer jo ikke minst med min oppfatning av at det er nærmest uhøflig å ringe tilbake til noen som ikke eksplisitt har bedt om det på svareren eller per sms.
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Joda. Det hender noen ringer meg også ringer jeg tilbake fordi jeg vil snakke med dem. Men da er det fordi jeg vil og det passer - ikke fordi jeg føler at jeg må det uansett. Så om jeg heller vil gjøre noe annet enn å snakke med noen så lar jeg være. |
|
|
|
#48 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Jepp!! Og jobb!
|
|
|
#49 |
|
Smugleser
|
Sv: Ubesvarte anropJeg ringer ikke tilbake bare på grunn av en oppringning, nei.
|
|
|
#50 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Ubesvarte anropJeg bruker telefonen i jobb-sammenheng og ringer som oftest tilbake ved ukjente nummer.
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ubesvarte anropJeg ringer alltid tilbake hvis foreldrene mine har ringt, uavhengig om de har lagt igjen beskjed eller ikke. For meg er det helt naturlig og ikke en forpliktelse - uttaler meg ikke om andre. Er jeg ikke i pratehumør kan jeg si fra om det, selvsagt. Samme gjelder i grunnen søstrene, men der kan det hende jeg sender en sms eller mail i stedet. Mannens familie ville jeg også ringt opp igjen, ja. Venner ringer jeg tilbake, eller sender en sms eller mail. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ubesvarte anropJeg synes ikke det er en forpliktelse, men det skal mye til for at jeg ikke skal ringe tilbake hvis familie eller venner har forsøkt å få tak i meg. Hvorfor skulle jeg ikke det, liksom?
|
|
|
#53 |
|
Drømmer
|
Sv: Ubesvarte anropForpliktelse er det ikke, men jeg ser ingen grunn til å ringe opp igjen til familie og venner om de har forsøkt å få tak i meg. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ubesvarte anropDet kommer an på. Hvis noen har ringt flere ganger ringer jeg opp igjen så fort som mulig. Da antar jeg at det er viktig. Jeg ringer som regel tilbake om noen bare har ringt én gang også, men da føler jeg ikke at det haster.
|
|
|
#55 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ubesvarte anropNår jeg har ubesvarte anrop på mobilen, skjer et av følgende:
|
|
|
#58 |
|
can-jur
|
Sv: Ubesvarte anropEr motsatt av de fleste, tapte anrop med ukjent nr ringes oppigjen med en gang.
|
|
|
|
#59 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ubesvarte anropNei.
|
|
|
#60 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Samme her. Jeg er ikke tilgjenglig døgnet rundt og ringer sjelden tilbake med en gang uansett om det er kjente eller ukjente. |
|
|
|
![]() |
|
|