Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Kjøpt brukt spisestuestoler - kan jeg få renset/vasket trekket?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 21:38   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjøpt brukt spisestuestoler - kan jeg få renset/vasket trekket?

I disse gjenbrukstider (og når lommeboka er tynn ) har jeg funnet noen fine spisestuestoler på Fretex. De var kjempefine, 75 kr/stk og jeg er storfornøyd! Imidlertid er det stofftrekk på setet, det ser jo forsåvidt greit ut, men nå står jeg nå engang og skurer og shiner stolene, og hadde hatt moro av å vite at trekkene også var rene&pene. Går det an å vaske/rense på noe vis? Det er jo stiftet fast. (Eller er det en tøysete tanke ... )

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:43   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Kjøpt brukt spisestuestoler - kan jeg få renset/vasket trekket?

Du kan jo bare stifte på nye trekk?

Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:47   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye lekkert stoff på IKEA som du enkelt kan stifte på - enkelt og raskt gjort (dersom putene er løse da...)

Gammel 04-10-10, 21:54   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Poenget var i grunn at trekket var ganske fint.

Gammel 04-10-10, 22:02   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Tepperens? Eller blir det for sterkt, kanskje.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:05   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Aner ikke. Innbiller meg at det finnes noe damp-greier? Det er nokså solid og bra stoff på dem. Tror ikke det er lenge siden det er skiftet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.