Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kjøpe løs pelskant til vinterjakke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 15:27   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpe løs pelskant til vinterjakke?

Går det an å få kjøpt en løs pelskant til å feste på vinterjakka? Evt. hvor? Eldstemann har veldig lyst på det, men jakkene er allerede innkjøpt og uten pelskant. Det må vel gå an å feste pelsen med f.eks borrelås?

Gammel 05-10-10, 15:47   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe løs pelskant til vinterjakke?

Det vil jeg tro at du får kjøpt på en bra stoffbutikk.

Jeg ville ha sydd den på, tror jeg. (les: jeg ville fått svigermor til å sy den på.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 15:48   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Det vil jeg tro at du får kjøpt på en bra stoffbutikk.

Takk for tipset! Skal sjekke på Stoff og stil.

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Jeg ville ha sydd den på, tror jeg. (les: jeg ville fått svigermor til å sy den på.)

Meget god ide!

Gammel 05-10-10, 23:49   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bergans har løs pels som festes med borrelås.....Kr 150,-

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 00:10   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Bergans har løs pels som festes med borrelås.....Kr 150,-

Ah! Genialt! Takk for tipset!

Gammel 06-10-10, 00:26   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle anbefale Bergans sin..
Men du kan jo få en link til hvor du kan skaffe sånt på nett
http://www.amfibi.no/

Gammel 07-10-10, 18:23   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Å, genialt! Tusen takk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.