|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anbefal meg en uformell italiensk restaurant i Oslo?...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 04-08-12 kl 23:38. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Anbefal meg en uformell italiensk restaurant i Oslo?Den rett på andre siden av baksiden av Oslo City, på den siden det er parkeringshus. Åh, hurra, jeg er så flink til å forklare! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
prokrastinator
Sv: Anbefal meg en uformell italiensk restaurant i Oslo?
Hm. Jeg har aldri sittet i kjelleren. Er den veldig kjellersk? Oppe har de vonde stoler og det er trangt. Jeg synes egentlig maten er grusomt oppskrytt også, men det er jo sikkert fordi jeg i utgangspunktet ikke er noen italiener-fan. :sjæptisk:
|
|
|
#6 |
|
prokrastinator
Ehm... jeg vet hvor G-sport er. Og parkeringshuset. Mellom dem?
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ja, dette stedet har jeg spist (med støyende unger) og fått veldig god mat. Jeg klarer ikke å forklare stedet noe bedre enn deg. Det ligger like ved hjørnet mellom Oslo City, Spektrum, Gunnerius og denne restauranten (som ikke ligger helt på hjørnet, men nesten).
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Anbefal meg en uformell italiensk restaurant i Oslo?Man har baksiden av City, right? På andre siden av gaten/snuplassen/der man kjører ned til parkeringshuset. Nesten helt borte ved 7/11 på hjørnet. (Som for øvrig der det hjørnet hvor man går over til Gunerius.) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
prokrastinator
Sv: Anbefal meg en uformell italiensk restaurant i Oslo?Brunello i Stenersgata? :har googlet:
|
|
|
#16 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Ja, det er ordentlig kjeller-kjeller, men hvis man er mange nok får man jo sitte alene der nede, og det er ikke så dumt når man har masse barn med. Jeg er enig i at stolene er ganske vonde, men maten synes jeg stort sett er god. Egentlig foretrekker jeg Mimmos pizza , men der er det lenge siden jeg har vært. Mimmos er også kjellerlokale, men veldig hyggelig atmosfære. Trangt og hektisk, men excellent pizza. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Anbefal meg en uformell italiensk restaurant i Oslo? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
prokrastinator
Sv: Anbefal meg en uformell italiensk restaurant i Oslo?Det kan høres ut som Brunello er en vinner. Med mindre tante Bærum får det for seg at den ligger på Grønland og dermed må være assosiert med mafiaen. Takk for forslag!
|
![]() |
|
|