|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Hvordan er egentlig Odd Molly i størrelsen?Liten, stor? Normal? Tenker da på ytterjakker, om det er forskjell fra type plagg!?
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hvordan er egentlig Odd Molly i størrelsen?Det kommer an på hvordan du er bygget og hvilken modell vi snakker om. Jeg vil påstå at str 2 er ca 40 og 3 ca 42, men de varierer litt. De er knappest i overarmene og over bysten hvis det er modeller som sitter litt inntil, hvis det er modeller som er mer løse har man jo mer å gå på. Jeg tror du kan satse på str 4 (hvis du trenger så stort) hvis du ikke er veldig barmfager og velger en modell som er trang over brystet.
|
|
|
#3 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er egentlig Odd Molly i størrelsen?Det er veldig stor forskjell fra modell til modell. Jeg tør ikke handle mer før jeg har prøvd veldig lignende plagg i butikken.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvordan er egentlig Odd Molly i størrelsen?Var redd det varierte veldig ja, men jeg får neppe sjansen til å prøve da jeg ikke har funnet frem til noen butikk her i byen som fører merket. Men jeg skal sjekke evt. mulighet for retur ved kjøp over nett, så får vi se - kanskje jeg kan få noen i en norsk nettbutikk til å ta mål for meg!?
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Hvordan er egentlig Odd Molly i størrelsen?Hvilken jakke er det det er snakk om? Den boblejakken? Den har jeg prøvd nemlig. Jeg bruker 2-3 i OM-klær vanligvis (er str 40-42-ish og 170 lang med relativt små pupper), men denne var egentlig litt trang over skuldrene så jeg hadde kjøpt 4 for å få plass til noe under.
|
![]() |
|
|