Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er egentlig Odd Molly i størrelsen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 21:45   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hvordan er egentlig Odd Molly i størrelsen?

Liten, stor? Normal? Tenker da på ytterjakker, om det er forskjell fra type plagg!?

Jeg er en str. 44 ca og på vei ned, vil str. 4 bli altfor lite eller kan jeg satse. Jeg sitter med rykninger i fingeren etter å bestille ...

Gammel 06-10-10, 21:47   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er egentlig Odd Molly i størrelsen?

Det kommer an på hvordan du er bygget og hvilken modell vi snakker om. Jeg vil påstå at str 2 er ca 40 og 3 ca 42, men de varierer litt. De er knappest i overarmene og over bysten hvis det er modeller som sitter litt inntil, hvis det er modeller som er mer løse har man jo mer å gå på. Jeg tror du kan satse på str 4 (hvis du trenger så stort) hvis du ikke er veldig barmfager og velger en modell som er trang over brystet.

Gammel 07-10-10, 00:48   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det er veldig stor forskjell fra modell til modell. Jeg tør ikke handle mer før jeg har prøvd veldig lignende plagg i butikken.

Største problemet som mange har er at OM er designet for kvinner på ca. 1m70 med små bryster. Tar man større størrelse for å få plass til puppene blir det ofte for vid i livet.

Gammel 07-10-10, 00:53   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Var redd det varierte veldig ja, men jeg får neppe sjansen til å prøve da jeg ikke har funnet frem til noen butikk her i byen som fører merket. Men jeg skal sjekke evt. mulighet for retur ved kjøp over nett, så får vi se - kanskje jeg kan få noen i en norsk nettbutikk til å ta mål for meg!?

Jeg har heller store enn små bryst, men jeg har jo ikke midje heller, så jakken blir neppe for vid i livet, på meg.

Får tenke litt, vurdere og se hva jeg gjør. Takk for innspill begge to i alle fall.

Gammel 07-10-10, 00:57   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken jakke er det det er snakk om? Den boblejakken? Den har jeg prøvd nemlig. Jeg bruker 2-3 i OM-klær vanligvis (er str 40-42-ish og 170 lang med relativt små pupper), men denne var egentlig litt trang over skuldrene så jeg hadde kjøpt 4 for å få plass til noe under.

Gammel 07-10-10, 00:58   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Cornelias hus har den inne også, du får dem helt sikkert til å måle om du spør.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.