|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?
Det gjorde jeg og. Vi var ikke der ofte på den tiden, men jeg husker ballrommet veldig godt. Husker spesielt en gang godt, jeg og mamma latet som jeg var 6 år sånn at jeg kunne leke i ballene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Elsk er vel å ta litt i, men jeg har ingen problemer med å være på IKEA og har handlet det meste av møblene vi har i hus der. Vi har funnet ut at forholdet vårt tåler laaange IKEA-turer, men de er alltid planlagt på forhånd og det er alltid mat og vann involvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Whatever, never mind
|
Har du lest Unbrakomonsteret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Off the map.
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg liker Ikea veldig godt. Hva skulle jeg ha gjort uten Pax, Billy, Bestå og Faktum?
![]() |
#67 |
Passiv
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Vi har forresten ikke så mange møbler fra IKEA, men desto flere hyller, småbord, dingsebomser og duppedingser. Ja, og et helt kjøkken. |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker Ikea. Men når vi måtte kjøre 3-4 timer hver gang vi skulle dit, ble det heller sjeldent at turene ble tatt.
![]() |
#69 |
Passiv
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Men hvordan gjør man dette? |
![]() |
![]() |
#70 |
Whatever, never mind
|
Man reiser på Ikea fordi man f.eks skal ha et lite bord. Og så kommer man ned i 1. etg og vandrer rundt der og vips er handlevognen fyllt av småting som servietter, lys, lyspærer, blomster etc. Har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?
Hvilken sofa er det?
![]() |
#72 |
guru advisor
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsket IKEA som student. Det var gøy å innrede sin første studenthybel. Vi har PAX. Nå ser vi etter lamper, hyller, kommoder som skal holde maaange år og da har jeg lyst på noe med "mer sjel" enn IKEA. Det behøver ikke å være dyr design, men noe med funksjonalitet, varme og gjerne historie. Spisestua vår er fra besteforeldre og den gir meg mer hygge enn en IKEA-moderne som står i annenhvert hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Medlem siden: Sep 2007
Det har jeg hørt og. Du burde teste det ut SF! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg synes det er litt kjedelig å gå rundt på IKEA, og min samboer bruker alltid lengre tid der enn jeg. Ofte finner jeg ingenting, men det er fordi jeg er litt gjerrig på ting til huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?IKEA er gøy, synd at vi ikke har det i nærheten.
![]() |
#78 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker Ikea og kan helt fint bruke hele dager der. Deilig med inspirasjon og det å få nye ideer!
![]() |
#79 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg er visst ikke noe flink til å bølle. Jeg trodde faktisk ikke at noen ville la være å handle på IKEA på grunn av eierens fortid, derfor tenkte jeg det var en rasende festlig måte å skape liv i leieren på. Men det var det jo ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|