Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blir jeg fin med en sånn en?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 19:17   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Blir jeg fin med en sånn en?

Den er så fin. Men er den fin på meg?

http://www.longtallsally.com/tops/lo...cardigan/black#

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:18   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir jeg fin med en sånn en?

Denne krever bilde.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:21   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Vanskelig å si. Slenger meg på bildeønsket.

Gammel 07-10-10, 19:22   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Du er høy? Den der er flatterende på de fleste som er høy vil jeg tro!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:22   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Næh. Det får dere ikke. Dere får svare uten.

Jeg er 180 cm, jeg har utrolig lange bein, pærefasong og er overvektig. Planen er å bruke den med tights og knehøye støvletter.

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:23   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Med lange ben blir den super. Jeg fikk lyst på den selv! Jeg har ikke så lange ben da. Men er 174 så de trekker uansett litt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:24   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den vil passe deg og din fasong utmerket
Synes du den blir for kroppsnær kan du jo evt ha en lang jakke elns over
Edit: glem jakka, det var jo en jakke når jeg fikk zoomet inn lit. Smashing var den!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:24   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den blir ikke feil med stor rompe?

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:24   #9
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Det er umulig å si så lenge jeg ikke har sett deg.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:25   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Neida. Bare du har sånn truse som jeg har så kan du ikle deg alt.

Gammel 07-10-10, 19:26   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror den blir fin, men vanskelig å si helt sikkert når jeg ikke har sett bilde av deg. Jakka var ihvertfall kjempefin!

Gammel 07-10-10, 19:26   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:28   #13
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror den får rompa di til å se lekker ut jeg siden den kommer til å være lang nok også

Gammel 07-10-10, 19:28   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har midje, flott midje. Ikke stor mage. Men brede hofter og stor rompe og lår. Også har jeg fine pupper.

Men den går jo inn under puppene. Det er veldig pent på meg normalt, altså.
Det jeg frykter er at den skal gå så mye inn midt nedpå lårene at rompa blir gedigen. Men glidelåsen går begge veier, så da kan jeg kanskje løsne den litt nederst?

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:29   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg tror den får rompa di til å se lekker ut jeg siden den kommer til å være lang nok også

Det var'a faen til smiley.

Lang nok er et poeng. Det er vel derfor jeg stresser, ja. Normalt er sånne lange ting alltid for korte. Den der vil definitivt ikke være for kort.

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:30   #16
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Du må nok dra dit og prøve den

Gammel 07-10-10, 19:56   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagstur? Næh, jeg tror den der kommer til å være kjempefin på deg.

Gammel 07-10-10, 20:00   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ha'kke tid. Jeg kjøpte'n jeg. Hvis den ikke er fin nå så er det deres skyld.

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:04   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Du er høy? Den der er flatterende på de fleste som er høy vil jeg tro!

Jeg er ikke fin i slike, og jeg er over 1.80. Nå er nok jeg ganske mye mer overvektig enn SF, og har garantert større pupper, så det er mulig hun kommer unna med det. Jeg tenker ikke at jeg har spesielt stor rumpe (i forhold til alt annet) til vanlig, men med slike blir hele meg rumpete.

Gammel 07-10-10, 20:08   #20
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! Den der blir du lekkersmekker i!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.