Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klump i magen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 11:04   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Klump i magen

Dette skjer hver gang. Et par dager i forkant. Magen blåser seg opp, jeg blir kvalm og uvel og jeg blir dårlig i magen. Jeg er konstant nervøs og utolig. Jeg orker ikke spise.

I dag sender jeg ungene til Egypt.

Gammel 08-10-10, 11:07   #2
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klump i magen

Høres ikke godt ut. Ferie?

Gammel 08-10-10, 11:09   #3
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

De får det nok bra. Hvem reiser de med?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 11:17   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

De reiser med min mor og far. Og jeg vet at jeg er tåpelig. Ungene har det som plommen i egget hver eneste gang. Og de drar jo med dem minst en gang i året. Noen ganger to.
Vi er heldige.

Gammel 08-10-10, 11:18   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Høres ikke godt ut. Ferie?

Nei, jeg tenkte å sende dem bort for å få 15 kameler i retur.

Gammel 08-10-10, 11:20   #6
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Vel, det kunne jo være de skulle ha samvær med en far, eller noe sånt.

Gammel 08-10-10, 11:22   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ouch. Jeg synes du er tøff som takler det så bra. Jeg innser at jeg hadde vært nær innleggelse.

Så bra at du klarer å ha fokus på ungenes opplevelser! Flink.

Gammel 08-10-10, 11:24   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Vel, det kunne jo være de skulle ha samvær med en far, eller noe sånt.

Klart det kunne. Jeg bare tullet litt. Vi er heldigvis gift.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ouch. Jeg synes du er tøff som takler det så bra. Jeg innser at jeg hadde vært nær innleggelse.

Så bra at du klarer å ha fokus på ungenes opplevelser! Flink.

Jeg er jo vant til dette, men det gnager litt hver gang. Men det er over så snart de er ute av døra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.