|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#242 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Eh. Hvis man mener det samme som meg om Anne Holt? Hvis ikke, var kanskje min reaksjon litt arrogant.
|
|
|
#243 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Synes Liza i grunn er litt bedre, synes iallefall Anne H har tapt seg de siste åra. Var bedre før.
|
|
|
#246 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Med all ydmykhet, jeg vet jeg er smart. |
|
|
|
|
|
#247 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#248 |
|
Passiv
|
Men å smigre oss litt her, smoothtalke litt der og sånn så vi vet at du syns vi er kule - det går greit. |
|
|
|
#249 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket forum er det du snakker om her? Eller mener du generelt, og har bare stavet artikkelen "et" feil?
|
|
|
#250 |
|
By the Sea
|
Det siste kan ikke stemme, altså - for når man alltid har rett, så har man garantert ikke skrivefeil heller.
|
|
|
#251 |
|
Peppy!
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Nice one, Dåååris. |
|
|
|
|
|
#252 |
|
kamerat
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Det er jo ganske vanskelig å stave de derre artiklene.
|
|
|
#253 |
|
flisespikker
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Men Dååris sier da ikke at hun alltid har rett? Hun sier at hun mener hun er smart og ofte har rett, og så sier hun at hun kan være, eller fremstå, som skråsikker. Og det må da være greit, her på FP, og i alle fall her i denne tråden? (Det er da ikke noe galt i å mene at man ofte har rett, mange av mine beste venner mener ofte at de har rett.
|
|
|
#254 |
|
Søt og rar
|
Jeg må bare si at jeg ikke vet noe om deg, og kan ikke bedømme om du er smart eller ikke. Men ydmyk vil jeg nok hevde at du ikke er.
|
|
|
#255 |
|
Mother of Dragons
|
Om hun er superdupertrillionfantasillionsmart så er det ydmykt å si at hun er smart.
|
|
|
#256 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Å så herlig. Dere har fjaset bort tråden før jeg fikk svart. Da slapp jeg å mene evt. uttale noe om det også |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Helt konge
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Det å være ydmyk er også tidvis dustete. Det som derimot ofte provoserer meg de menneskene som til enhver tid, og når det gjelder alle temaer, har noe de skal korrigere eller hjelpe meg med, og det helt uten at jeg har bedt om det. :arg: |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Dååris får pepper for å si at hun er smart; det er da helt legitimt å hevde at man er på FP. Heller ikke det å være selvsikker, utadvendt eller bedrevitende regnes for noe automatisk galt her inne. (Det skulle da virkelig tatt seg ut.) |
|
|
|
|
|
#260 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?En smarting fra Østfold? Nja... |
|
|
|
![]() |
|
|