|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?Krusete og tørt hår er midt i blinken for krølle-hårprodukter. Toppen av kransepølsa er Redken. Redken shampoo, balsam og hårkrem for krøllete hår er så godt for håret at du nesten må gråte litt etterpå.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?Noen får ekstremkløe i hodebunnen av Redken All soft og dens venner.
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?Jeg har brukt Redken og nå har jeg Sexy Hair sin for krøllete hår. Mitt hår er det viktig å bytte produkter regelmessig i, ellers begynner det å tulle seg. Ang shampo og balsam er det egentlig greit å bruke de fleste merker synes jeg, (jeg bruker ikke de i dagligvarekjeden da) så lenge man har noe ordentlig å putte i etterpå. Noe som samler krøllene litt. Nå har jeg noe fra Kerastase men jeg er ikke så megafornøyd med det. Å forresten, den aller beste hårkuren er Joico sin Kpak, alt fra Joico er fantastisk på håret mitt.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?Jeg kjøper alt på Look Fantastic, det er halve prisen.
|
|
|
#8 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?John Friedas "FrizzEase" serie. Både shampoo, balsam, serum og annet stæsj fungerer fantastisk bra for krusete, tørt og frizzy hår. Før i tiden kunne det være vanskelig å få tak i, nå fører Vita nesten alle John Frieda produkter. Det beste jeg noensinne har prøvd (enda bedre enn AllSoft som kommer på en god andreplass)
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?
Takk for tips!
|
|
|
#12 |
|
Nå også i farger
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?Kirsebær, hva er hensikten til hårkremen? Hva bruker du den til? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?Jeg vasker håret, håndkletørker det og tar i kremen. Den samler krøllene og gjør de spretne, uten å gjøre dem stive, seige eller tunge. Og det roer ned sånn brusehår.
|
|
|
#16 |
|
Nå også i farger
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?Takk Kirsebær, det skal jeg jammen prøve. I sommer har jeg brukt sånn saltvann-spray, men nå er håret bare tørt, krusete og ikke noe fint. Merker godt at det er en annen årstid. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?
Ja men husk mva!!!!
|
|
|
#20 |
|
Sv: Dine favoritthårprodukter for tørt og krusete hår?Ja nå leste jeg resten av tråden. Det kommer mva på ting fra LF, så bestill for under 20. Nå er det jo lørdag, så Kirsebær om du kontakter de så ordner du dette. Det kommer 97 kr + 25% på totalsum inkl frakt hvis det overstiger 200 kr.
|
![]() |
|
|