|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har handlet her?http://www.lilleprinsen.no |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noen som har handlet her?Jeg har handlet der et par ganger. Fornøyd, men leveringstiden er i lengste laget. Uten at jeg husker nøyaktig hvor lenge.
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Sv: Noen som har handlet her?Det er vel hun som har drevet med import av Teutonia i alle år og solgt på Finn med både vogner og utstyr. Det er vel en 3-4 år siden hun startet denne nettbutikken hvis det er samme dama som driver den ennå. Jeg har i alle fall handlet av henne flere ganger før hun startet selve nettbutikken og veldig bra service. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Noen som har handlet her?
Hm. Jeg er jo selvsagt aldri tidlig ute. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Noen som har handlet her?
Vet ikke om du har noe Babyshop der, men de selger i alle fall Tinkafu koppholdere, i masse farger.
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Noen som har handlet her?Babyshopsida er selvsagt under oppdatering, men de har visst det i Stavanger. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noen som har handlet her?Babyshop i Stavanger ligger på Forus, og jeg har sett Tinkafu-koppholder der, ja.
|
|
|
|
#9 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Noen som har handlet her?Jeg har handlet fra lilleprinsen noen ganger. Synes servicen er fin. Leveringstid husker jeg ikke. Men sist jeg bestilte leverte de på døra, fordi Posten hadde problemer. Det var skikkelig god service! Men nå bor jo jeg i Oslo. |
|
|
|
![]() |
|
|