|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider? | |||
Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL |
![]() ![]() ![]() ![]() |
150 | 83,33% |
Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL |
7 | 3,89% |
Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP |
23 | 12,78% |
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine "mørke" sider?
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 17-02-07 kl 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg uansett hvor jeg beveger meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Du glemte alternativet "Jeg er snillere på nett enn i RL."
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er nok "bedre" på nett enn jeg er i RL. Det har for min del noe med at ingen på nett kan komme så nær innpå meg som folk kan i RL. Når jeg og mannen er uenige om økonomien er det mine penger det er snakke om, er jeg uenige med noen på nett om økonomi - vel, det er deres problem ikke mitt. Jeg blir rett og slett litt mer profesjonell, litt mer distansert.
![]() |
#5 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg har ikke fantasi til å være noen andre enn meg selv, jeg
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er definitivt helt meg selv.
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er nok den samme kjedelige meg både på nett og i virkligheten.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er nok den samme på nett og i virkeligheten. Men jeg er kanskje mer personlig på nett enn i virkeligheten, der jeg er tilbaketrukket og privat. (I alle fall en stund... ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er variabel både på nett og i RL, men jeg er nok mer som i rødvinsfylla på nett. Altså, slik jeg kan være i rødvinsfylla. I edru tilstand er jeg av og til alt for pusete. *oppgitt* |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Som nevnt i en annen tråd, så føler jeg meg som meg selv. Jeg oppfører meg ulikt i ulike settinger, så det kan hende jeg oppfører meg annerledes med dere sammenlignet med andre venninner.
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er langt mer hissig irl. På nett er jeg alltid i godt humør. Det er faktisk ganske morsomt å få folk til å tenne på alle plugger.
![]() |
#13 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er en litt snillere utgave av meg selv på nett. IRL slenger jeg mer med leppa.
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?I forlengelsen av dialektsnakket mitt over her, jeg tror kanskje noen kan bli litt overrasket over hvor rølpete snakker på ordentlig. Skriftlig (utenom intime barselgrupper og sånt) tror jeg at jeg kan oppfattes som mer formell enn det jeg opplever meg selv som.
![]() |
#15 |
Leser
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Ja, jeg har ofte blitt mer overrasket over hvordan folk snakker enn hvordan folk ser ut når jeg har møtt dem.
![]() |
#16 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg kan ikke å være noen andre enn meg selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg selv, i den forstand at jeg ikke lever ut mørke side eller skriver ting jeg ikke kunne sagt.
![]() |
#18 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Akkurat det fungerer stikk motsatt for min del. På nett har jeg tid til å redigere meg selv.
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?Jeg er meg sjøl, jeg - på godt og vondt - uansett om jeg befinner meg i RL eller på nett.
![]() |
|
|