Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Event - det nye Lost?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 22:14   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Event - det nye Lost?

Jeg brenner etter å se denne, men SKAL holde meg til nesten alle episodene er ute, og ha skikkelig maraton nede i kjellerstua.

Gammel 11-10-10, 22:48   #22
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spennende start! Skal definitivt fortsette.

Gammel 11-10-10, 23:00   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

FF begynte ganske bra, men så ble det dårlig, før de produserte serien til en slags slutt etter bare 1 sesong.

The Event virker lovende foreløpig. Så får man se om serien får leve og at det er en serie som har en reell avslutning.

For meg blir The Event en blanding av Lost, FF og 4400....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:19   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, som jeg savner The 4400, en av mine store favoritter.

Gammel 12-10-10, 07:47   #25
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

For meg blir The Event en blanding av Lost, FF og 4400....

Jeg begynte å lure på om du blanda Frustrerte fruer inn i dette, inntil jeg tenkte meg om og skjønte at det måtte være Fast Forward.

Gammel 12-10-10, 08:15   #26
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Vi så de første to episodene i går, og de var kjempespennende. Skal se videre i dag.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:06   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

VI så også de to første episodene i går, og jeg ble måtelig interessert. Siden jeg syns Lost var en uinteressant dusteserie, så håper jeg virkelig ikke de lager noe slikt møl igjen. Aliens og conspiracies derimot, det kan jeg like!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:12   #28
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg likte første episode. Jeg synes egentlig denne episoden var mindre spennende enn premieren på FlashForward, og det mener jeg som noe positivt. Det ble fort utrolig skuffende når en så bra premiereepisode ble etterfulgt av en kjedelig utvikling. Jeg håper at The Event fortsetter å være gøy, men det virker slik ut fra det jeg leser i USA.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:28   #29
Albertine
Passiv

Standard

Var det to episoder i går? Jeg satte på opptak, men bare en time.

Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:37   #30
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Var det to episoder i går? Jeg satte på opptak, men bare en time.

Var vel bare en episode på TV3, tror de andre har lasta ned...

Gammel 14-10-10, 14:42   #31
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg likte første episode. Jeg synes egentlig denne episoden var mindre spennende enn premieren på FlashForward, og det mener jeg som noe positivt. Det ble fort utrolig skuffende når en så bra premiereepisode ble etterfulgt av en kjedelig utvikling. Jeg håper at The Event fortsetter å være gøy, men det virker slik ut fra det jeg leser i USA.

Veldig enig! So far so good, faktisk.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 21:25   #32
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Nå går første episode på SVT1.

Gammel 17-10-10, 22:26   #33
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Æsj, nå glemte jeg å ta det opp. Jaja, får se om jeg husker det neste gang. Får følge med på TV3 enn så lenge.

Første episode? Er det ikke fjerde der idag?

Gammel 17-10-10, 22:46   #34
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett 4 episoder på nett, det var vel den 4. om gikk på svensk tv, for de ligger jo rett etter USA.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:53   #35
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det var fjerde. Bommet litt.

Gammel 18-10-10, 09:31   #36
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Æsj, nå glemte jeg å ta det opp. Jaja, får se om jeg husker det neste gang. Får følge med på TV3 enn så lenge.

Første episode? Er det ikke fjerde der idag?

SVT1 sender episoden i reprise sent i kveld.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 09:32   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi likte ikke episode 1, men så likte vi ikke Lost etter et par sesonger heller. (Det er faktisk ikke jeg og mannen er enige om serier...)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 10:31   #38
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

SVT1 sender episoden i reprise sent i kveld.

Takk, får prøve å huske det da.

Gammel 18-10-10, 10:49   #39
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Vi har sett de tre første nå, på Apple TV. Kjempespennende!

Men nei, det er ikke nye Lost altså.

Gammel 18-10-10, 11:26   #40
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LOST er det langtifra, altså. Bare å sammenligne er tullete.

Jeg har hørt den beskrevet som en blanding mellom 24, FlashForward og Heroes, og det passer mye bedre synes jeg!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.