|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våt barnehageunge!Dock boots holdt ikke tett her heller.
|
|
|
|
#22 |
|
awesom
|
Sv: Våt barnehageunge!
Det der er tull. Det er store forskjeller på forskjellige typer regntøy. Du merker ikke så stor forskjell når regntøyet er helt nytt, men noen regntøy svekkes veldig etter bare et par runder i maskinen.
|
|
|
#23 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Våt barnehageunge!Jeg hadde stor tro på regntøyet vi valgte til de to eldste. En sjelden gang var de våte gjennom. Så kom treeren og jeg fant ut at jeg kunne kle henne i hvasomhelst. Hun var gjennomvåt hver dag. Hun tok svømmeknappen i sølepyttene og satt i dem dagen lang. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Hm. Det visste jeg ikke. Jeg trodde gummitøy var gummitøy jeg og har vært opptatt av finessene i stedet for merke. Så som stram strikk nede på bena, strikk rundt håndleddet, glidelås og god avtagbar hette på jakka, god passform på buksa.
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Har hatt akkurat samme opplevelse med Ticketdressen. Storebror var vel 4 år eller noe, og hadde en arvet Ticketdress. Våt snø, og masse fine smeltedammer rundt omkring. Det seriøst r a n t av dressen hans, men ungen var knusktørr! |
|
|
|
#27 |
|
Ute på tur
|
Sv: Våt barnehageunge!Jeg kjøpte barnevadere til mine "svømmere" og Junior greier å få støvlene våte.
|
|
|
#28 |
|
awesom
|
Sv: Våt barnehageunge!Noen barn klarer å bli blaute uansett hva man trer på dem, det finnes ikke håp.
Jeg er ikke akkurat noe ekspert, men noen erfaringer har jeg jo gjort meg etter noen år i barnehage.
|
|
|
#29 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Han burde hatt hel dykkedrakt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Våt barnehageunge!Opplever det samme da frøkna brukte regntøy i bhg. Nå bruker hun kun reimatec dress og holder seg helt tørr, stort sett i alle fall. |
|
|
|
![]() |
|
|