|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VinterbukseSnuppa (6 år) trenger en foret/vattert vinterbukse som hun kan bruke sammen med de fortskjellige vinterjakkene sine. Må være vanntett, god og myk....Så en på tilbud på G-Sport i dag, fra Skogstad....men jeg droppet den fordi den var såpass stiv (og erfaringsmessing blir slike plagg enda stivere når det er kaldt). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Vinterbukse.....Skogstad er veldig greie de altså. Vi har fra h&m i år, de virker også greie. Ellers er jo både ticket, reima og troll bra saker.
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: VinterbukseEvt noen som vet om noen bra barneklær butikker i Køben ?? Skal på Købentur med jobben og var i en liten fin butikk som bl.a hadde TTH sist jeg var der.....men husker selvsagt ikke hva butikken heter |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterbukseSkogstad er forferdelig stivt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: VinterbukseVi har en veldig god bukse fra Legotec. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Vinterbukse
Ja, tror Skogstad utgår....iallefall om alle er like stive som den jeg tittet på i dag. Hvor har de Didrikssons ? Aretti er vel G-Sport / InterSport ? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: VinterbukseAretti kjøpte jeg i fjor på Intersport. Hadde ikke hørt om merket, men er utrolig positivt overrasket. Helt vanntett. Didriksons har jeg også kjøpt på Intersport. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: VinterbukseJeg kjøpte intet mindre enn 4 vinterbukser til 7-åringen i fjor. Samtlige (!!) fikk hull her og der, så i år får han rustning.
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: VinterbukseJeg synes egetnlig at kvaliteten på klærne betyr mindre nå som jeg har skolebarn. Det må være holdbart, men at det kommer bort/går hull er et større problem enn at de blir våte og kalde uten å si fra eller gå og skifte. Det siste har vært argumentet mitt for å kjøpe dyre dresser til de yngste, men jeg er ikke fullt så opptatt av det hos skolebarna merker jeg.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: VinterbukseEg har to rimelige vinterbukser til storesøster i staden for ei dyr. Ho sliter ikkje så mykje på klærne lenger, og blir heller ikkje så våt. Så no har ho ei frå HM og venter på ei fra Sportsmann. Blir da ein sørpevåt vinter ønska ho seg dressen til Europris, for da er visst den einaste ho liker (og den er vanntett). Greit for meg.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: VinterbukseHH tech er også bra. Selges hos G-Sport. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: VinterbukseLurer litt på P.op......har jo skallbuksen derfra som vi har vært knallfornøyd med.... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: VinterbukseVi ville ha HH, men fant ikke størrelsen, så vi endte opp med bukser fra Lindex. Virker supre og solide, så får vi se hvordan det bærer hen utover vinteren.
|
|
|
#16 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterbukseVi har ei vinterbukse fra KappAhl, kjøpt denne uka på 25 %. Har ikke prøvd den ennå ute, men den er Kaxs-merket.
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: VinterbukseJeg kjøpte nettopp en på gsport.no her. Den virket myk og fin. Merket var Norheim og den var ikke så dyr.
|
|
|
#20 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterbukseTror Reflex har også? Sikkert samme opplegget som i vinterdressen, og den er iallefall god. |
|
|
|
![]() |
|
|