Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

HTC Wildfire

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 13:33   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

HTC Wildfire

Noen som har den eller kjenner til den?

Har fått et veldig godt tilbud på den og den er jo så fin, men anmeldelsene jeg har lest er ikke direkte positive for å si det mildt. Er den så dårlig som de sier?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:30   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HTC Wildfire

Jeg har lest både den dårlige anmeldelsen, og en annen som var god. Så jeg har tatt sjansen, og venter nå på en rød wildfire.
(Må legge til at for meg var det et absolutt pluss at mannen min har Desire fra før av, så kan han lære meg å bruke den. )

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:34   #3
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min, bortsett fra at av og til når jeg prater i tlf så kommer kinnet eller øret borti, og da legger jeg kanskje tilfeldigvis på eller dunker borti en nummertast, og det er litt plagsomt. Bortsett fra det: super telefon!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:45   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har en. Fikk den før den fikk noe komentarer noen plass.(mann fikk den nest først inn på jobb i hele norge.En plass i Oslo som fikk den inn 2 dager før.) Måtte ha ny fortfort (uten abb)for at jeg hadde knust min LG :/

Jeg liker den. Enkel å bruke. Inneholder mye. tar fine bilder.

Jeg har aldri det problemet Lilith har.. skjønner ikke helt hvordan hun får det til

Gammel 21-10-10, 14:47   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Hm, kanskje jeg skal ta sjansen da?

Kan jeg ha Spotify på den?

-Pippi
Gammel 21-10-10, 14:49   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Det vet jeg ikke , bruker ikke det møkka programmet

Gammel 21-10-10, 14:49   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Hm, kanskje jeg skal ta sjansen da?

Kan jeg ha Spotify på den?

Det vil jeg da tro.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 15:21   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wildfire er lillebroren til Desire.
Siden jeg er storesøster, har jeg selvsagt Desire. Det er ikke kjempestor forskjell på dem, og jeg er nå i hvert fall så langt mer enn fornøyd med min.
Og ja, du kan ha Spotify på den.
Og Angry birds!

Gammel 21-10-10, 15:31   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Hmmm, veldig veldig fristet nå...

Jeg bruker Spotify og går derfor rundt og drasser på både mobil og Ipod Touch. Et hovedargument for å bytte telefon er å få Spotify inn på telefonen. Det er veldig fristende, og budsjettet mitt tillater ikke dyrere versjon av android for tiden så det blir denne eller å beholde min nåværende.

-Pippi
Gammel 21-10-10, 16:18   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Bestilte den jeg.

-Pippi
Gammel 21-10-10, 16:54   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i min, den er liten og fin. Vurderte Desire også, men synes den er litt for stor, mobiler skal være små. Det eneste negative er at de ikke har fått Android 2.2 til den ennå, men jeg håper det kommer.

Og Spotify funker fint på den ja!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 17:05   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Da er det bare å glede seg til den dukker opp, godt å høre at dere er fornøyde. Og tenk at jeg får spotify rett inn på mob da, herlig!

-Pippi
Gammel 21-10-10, 19:04   #13
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Er også veldig fornøyd med min! Og man kan ha Spotify premium på den, ja.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 14:31   #14
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Fikk den i går, og så langt er jeg i allefall strålende fornøyd.

Nå leter jeg meg bare frem i apps-jungelen for å finne ut hva jeg vil ha.

-Pippi
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.