Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva synes dere om denne?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 09:27   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om denne?

Jeg hadde den teksten som nessie skrev som en motvekt til den som stod i HI. Jeg fikk mange godord for den.

Jeg har et par slektninger som stemmer Frp og som på død og liv skal diskutere politikk hele tiden. Jeg har det ganske strevsomt med å ikke rope ut "forbanna egoist" når de setter i gang. Ikke jobber de folka heller.

Gammel 27-10-10, 09:28   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har heldigvis ingen venner som legger ut slikt. Da tror jeg at jeg hadde slettet dem av vemmelse.

Perifere klassekamerater fra barneskolen osv sletter jeg når de legger ut slikt i statusfeltet. Det er litt verre med slektninger.

Gammel 27-10-10, 09:33   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driver og lærer meg å gjøre slik: når venner av venner av meg på FB kommer med slike uttalelser.

Det er ikke min jobb å overbevise vennene til vennene mine om at de er noen nek. :mantra:

Gammel 27-10-10, 09:41   #24
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Perifere klassekamerater fra barneskolen osv sletter jeg når de legger ut slikt i statusfeltet. Det er litt verre med slektninger.

Det er sant. Jeg har mange ganger ønsket meg en slike slettevariant IRL også.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det er ikke min jobb å overbevise vennene til vennene mine om at de er noen nek. :mantra:

Klart det er! :irriterende moralist:

Gammel 27-10-10, 09:47   #25
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Bra, Nessie!!

Gammel 27-10-10, 09:48   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Klart det er! :irriterende moralist:

He he - og tror du jeg klarer la være å forsøke? Derav - jeg øver meg på å gjøre:

Gammel 27-10-10, 09:55   #27
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Og det var enda en god grunn til å ikke henge så mye på fjesboka, tenker jeg.

Gammel 27-10-10, 09:56   #28
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj, det er jo mye bedre å irritere seg over fjesbok-statuser enn over mannen.

Gammel 27-10-10, 10:06   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driver og lærer meg å gjøre slik: når venner av venner av meg på FB kommer med slike uttalelser.

Gammel 27-10-10, 10:12   #30
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Det er skikkelig kvalmt, og det er heller ikke første gangen slike statusinnlegg har florert. Jeg lar meg lett provosere og har lagt inn skikkelig sinnakommentarer på alle sammen. Noen av de perifere "vennene" har jeg slettet, andre har jeg beholdt på trass( de regner sikkert med å bli slettet).

Gammel 27-10-10, 11:00   #31
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Lager en spinnoff i stedet..

Sist redigert av Mex : 27-10-10 kl 11:06.
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 13:04   #32
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Motbydelig!

Jeg har noen venner(slektninger) som fint kunne lagt ut slikt søppel, de har ikke gjort det ennå da. :venter i spenning:

Gammel 27-10-10, 13:26   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mine fordommer for slike som har slikt i statusfeltet sitt. Dog er det ingen av mine venner jeg har registrert med slike idiotiske tanker.

Gammel 28-10-10, 13:36   #34
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klarte tilslutt ikke å motså det Nessie skrev. Så jeg la det inn på fjesboka under det hun hadde skrevet + tilførte litt til.(Hun hadde også tilført at det gikk så mye penger til admin) Så da ble det slik:

Gjør du ditt arbeid gratis når du går på jobb og hjelper trengende? Vet jeg provoserer nå....Men jeg tror heller ikke at F.eks din bror når han hjalp mennesker, jobbet gratis.
Dessuten ingen her dør av kolera, malaria eller mangel på
vann. I...
ngen blir satt i konsentrasjonsleir for å ikke tilbe
Stoltenberg. Ingen barn blir lemlestet av landminer. De som klager over
at man ved å hjelpe flyktninger tar maten ut av munnen på fattige
nordmenn bør ta seg sammen og stemme på et parti som sørger for at det
blir penger til begge formål!
Jeg er iallefall stolt over at Min datters navn (5,5 år) gikk med bøsse i 3 timer i regnvær for å hjelpe folk som var MYE dårligere stilt enn henne.
Enig i at flere mennesker i Norge må få hjelp, men det trenger ikke gå på bekostning av de som har det SÅ mye verre.
Sorry, men jeg klarte ikke å la dette stå uimotsagt.

Det var forresten herlig å få det ut.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 09:39   #35
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ingen av mine venner har postet den statusen eller noe lignende denne uken. Ikke engang hun som alltid gjør det. Så jeg måtte inn og sjekke om hun hadde slettet meg. Ser jeg sånne statuser så sletter jeg vennene jeg. Det er som regel folk fra ungdomskolen og de trenger jeg ikke uansett!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 10:11   #36
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har mine fordommer for slike som har slikt i statusfeltet sitt. Dog er det ingen av mine venner jeg har registrert med slike idiotiske tanker.

Jeg har også fordommer. Bare en av de jeg har på vennelisten min postet den statusen og da jeg sjekket var politisk ståsted FrP. Ja, ja.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 12:02   #37
charlieotte
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2010
charlieotte har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er trist når folk forsøker å negativisere gode handlinger. Selvfølgelig har vi ting her i landet vi må ordne opp i, men det betyr ikke at skal slutte å gi bistand til andre som trenger det.
Tror folk bør gå litt mer inn i seg selv, hva kan vi gjøre for å hjelpe de eldre og de syke? Det er jo vi som ikke vil ha bestemor boende under samme tak, det er vi som propper i psykisk syke medesiner og plasserer dem på hjem der de ikke får den pleien de kanskje trenger. Men har vi tid til noe annet?

charlieotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.