|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyGRATULERER!!!!
|
|
|
#103 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyGratulerer med salget!!
|
|
|
#104 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyVi hadde overtakelse 15. desember, men kjøperen på dette huset ville gjerne overta den 20. desember... Litt kort tid, ja. |
|
|
|
#105 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyMen nå begynner masinga mi igjen: |
|
|
|
#107 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyGratulerer med salg! |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyJeg ville gjort som Nasse foreslår, når dere har kastet/kvittet dere med det dere ikke skal ha med videre, så gå løs på det dere skal ha. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyDu pakker ned alt du ikke kommer til å trenge de neste ukene i store pappesker, som du merker med rom og litt om hva som er i. Det forenkler utpakking veldig, og skulle du trenge noe, så vet du i hvilken kasse du finner det. Man klarer å leve litt på halv tolv i noen uker. |
|
|
|
#111 |
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyJeg glemte gratulere med salget |
|
|
|
|
|
#112 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyGratulerer med salget! Det er jo deilig å få det overstått også, eller?
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyDette er 24. gangen jeg flytter, så jeg har gjort det noen ganger. Men det har bare vært meg og mitt lille pikkpakk, de gangene jeg har flyttet med unger har jeg flyttet over lange avstander og stablet ting i containere og sånt. Nå har jeg mulighet til å pakke litt og flytte litt, og det er så uvant. Og aldri har jeg begynt så tidlig som halvannen måned før. Først skal jeg ta en uke eller så uten pakking eller rydding eller shining. For så rent og ryddig har det aldri vært i Albertineheimen før. |
|
|
|
#115 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyGratulerer med solgt bolig!
|
|
|
#117 |
|
heimføing
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyGratulerer, Albertine! Jeg hadde også solgt, og ikke ventet. Og så hadde jeg satt meg ned med et digert glass rødvin i kveld, og ikke startet pakkingen riktig med en gang... |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyRødvin var et godt tips. Jeg fikk roser av mannen min, da. |
|
|
|
#119 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyGratulerer med hussalg, Albertine!
|
|
|
#120 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyGratulerer med salget og lykke til videre! |
|
|
|
![]() |
|
|