Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dyr BH vs. billig BH?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-10, 17:05   #41
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ah! :lyspære: Ja, nå vet jeg hvor det er. Jeg er sånn at jeg mentalt blokker ut butikker jeg anser som uaktuelle, så nå måtte jeg virkelig tenke etter. Men så greit at de finnes i Sandvika, da. Da kan jeg handle der, også. Jeg har handlet en del på Marinka på storsenteret før. De selger Mary Jo-bh-er, som jeg liker, men jeg synes ikke servicen har vært topp der bestandig. Men hva med Next to Nothing på storsenteret? Er de bra?

Jeg har vært veldig fornøyd, men det er et par år siden jeg handlet der sist.

Gammel 30-10-10, 19:36   #42
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De dyre BH'ene mine holder lenge. Jeg håndvasker dem og jeg har fremdeles de første dyre BH'ene mine fra 2007 i bruk. HM-BH'er mistet spilene, ble stygge og slitte mye fort og fordi de satt feil, så gikk jeg jo konstant og dro i stroppene og mikket med cupene. De dyre BH'ene er av en helt annen kvalitet, ser så inderlig mye penere ut og gjør meg slankere, penere og myyyye lykkeligere.

Gammel 30-10-10, 22:45   #43
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg tror jeg har opplevd én gang at spilene har falt ut i en BH. Mener den var fra Adelsten. Og jeg har (hatt) mange BH-er, altså.

Gammel 30-10-10, 23:00   #44
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bare hatt bilige BH-er fra cubus, lindex, HM osv... Nå er det forøvrig en stund siden jeg gadd å kjøpe ( hater å handle sånt), og merker at enkelte av dem jeg har er begynt å gli litt oppover...... Er vel utslitte? selv om dem ser like fine ut enda.. Det er et vel på tide med shopping og prøving igjen....
Bruker 75B, men har forøvrig aldri målt skikkelig. Det er liksom det som har passet..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 00:39   #45
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg finner veldig ofte ikke behagelige bh'er. Men Triumph har jeg som regel funnet gode modeller i. Derfor kjører jeg safe. Men heller ikke der er alle gode, men noen modeller passer meg veldig bra. Komforten er viktigst for meg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 09:26   #46
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Har bare hatt bilige BH-er fra cubus, lindex, HM osv... Nå er det forøvrig en stund siden jeg gadd å kjøpe ( hater å handle sånt), og merker at enkelte av dem jeg har er begynt å gli litt oppover...... Er vel utslitte? selv om dem ser like fine ut enda.. Det er et vel på tide med shopping og prøving igjen....
Bruker 75B, men har forøvrig aldri målt skikkelig. Det er liksom det som har passet..

Det er viktig at BH-ene sitter stramt på det ytterste innstillingen når man kjøper dem. Ved bruk vil de bli løsere og har man startet på den innerste innstilligen så har man ingenting å gå på.
Men akkurat dette synes jeg er den største forskjellen på dyre og billige BH-er. De dyre holder ser bedre.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.