|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvem kan tenkes å være interessert i VHS?Vi holder på å flytte, og jeg må kvitte meg med mye rart. Har mange av de gamle Disneyklassikerne på VHS, og liker ikke tanken på å bare kaste dem. Er det noen som tar i mot gamle videokassetter på lik linje med DVD'er? |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem kan tenkes å være interessert i VHS?enn å høre med en barneskole /sfo? mulig det finnes noen gammle vhs spillere i skoleverket enda? |
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kan tenkes å være interessert i VHS?Hva med barneavdelinger på sykehus? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvem kan tenkes å være interessert i VHS?Vi leverte 5 poser VHS til barnehagen til minste i sommer. De fordelte det på 7 avdelinger og det ble godt mottatt.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvem kan tenkes å være interessert i VHS?Eg leverte ein stor pose med VHS til bruktbutikken. Skulle egentlig levera spelaren og, men kom plutselig på at me har nokre konsertopptak o.l. på vhs. Så då får eg heller stua den inn på loftet.
|
|
|
#6 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvem kan tenkes å være interessert i VHS?"Gis bort" på Finn og wosj!!!
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kan tenkes å være interessert i VHS?Museer?
|
|
|
#8 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvem kan tenkes å være interessert i VHS?Jeg innrømmer glatt at jeg kastet 2 ganske store pappesker med VHS kassetter.
|
![]() |
|
|