Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det var da måte på paranoia da

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 13:02   #21
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det var da måte på paranoia da

Hva skrev du tilbake?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 08:48   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hva skrev du tilbake?

Takk for en utrolig god latter.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 09:01   #23
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 02-11-10, 09:12   #24
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 10:09   #25
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at dette må være et klesmerke hvor de får utrolig mange klager. Det må jo være noe sånt som er motivasjonen for å holde det hemmelig.

ELler - som forhandler hadde jeg blitt rimelig grumpy om han som har agenturet ikke sender kundene videre når de vitterlig ønsker å kjøpe.

For en idiot!

Gammel 03-11-10, 08:26   #26
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Denne ramlet akkurat i mailboksen min.

Den tar kaka...

Sitat:

Jeg har forklart på en høfflig måte hvorfor jeg ikke leverer ut kundelister. Du har ingen som helst forutsettning til å hovere over det.
Dersom du ikke, i motsettning til alle andre, kan kantakte meg på telefon, er jeg enig i at du får klare deg uten Hjertertunika.

Gammel 03-11-10, 08:33   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow. Det var kundeservicen sin det.

Gammel 03-11-10, 09:51   #28
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette kunne blitt en artig liten snutt i et forbrukerprogram.

En forhandler som nekter å oppgi hvor det han vil selge kan kjøpes - ubetalelig!

Gammel 03-11-10, 10:19   #29
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

WTF??

Gammel 03-11-10, 10:24   #30
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fantastisk!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 10:25   #31
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Er det mulig da......
Hadde jeg laget det produktet hadde jeg blitt noe muggen om jeg hadde fått vite hvor elendige selgerne er.
Hva er forskjellen på å oppgi listen på mail eller telefon?
Jeg synes det er mye mer ok å gi ut mailadressen min en telefonnummeret.
Lettere å sile ut uønskede ting på mailen.

Gammel 03-11-10, 11:33   #32
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Er det mulig?

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:36   #33
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Noen kunne muligens trengt en tur på kurs.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:37   #34
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jamen altså... Du har forklart at du har kjøpt et plagg og er kjempefornøyd, og vil kjøpe et til? Og trenger å vite hvor du kan få kjøpt det, i nærheten av der du bor?
Ikke at du trenger hele forhandlerlisten for hele landet?

Uansett, snodig fyr.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:49   #35
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan ikke du legge ut mailadressen så kan vi alle bombardere dem med spørsmål om forhandlere der vi bor?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:53   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Han er tydeligvis veldig, veldig redd for at konkurrenter skal stjele kundelisten hans. Litt for mye.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:59   #37
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 03-11-10, 12:00   #38
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Det Arkana sa!

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:37   #39
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jamen altså... Du har forklart at du har kjøpt et plagg og er kjempefornøyd, og vil kjøpe et til? Og trenger å vite hvor du kan få kjøpt det, i nærheten av der du bor?
Ikke at du trenger hele forhandlerlisten for hele landet?

Uansett, snodig fyr.

Mail 1 som jeg ikke fikk svar på:
Emne: Har du noen salgsteder i Trondheim

Fant kjole på frostasenteret, men jeg orker ikke kjøre en time
Jeg elsker den kjolen, men trenger alternativ og skulle gjerne hatt en til.

Mazkjerringa

Mail 2:

Da har jeg funnet smykker og et par kjoler på Fossegrenda Senter. Dessverre hadde de ikke størrelse og modeller jeg ønsket.

De henviste meg til Valentinlystsenteret. Jeg prøvde der i dag og fant ikke noe.

Jeg spør derfor om du kan fortelle meg om utsalgsteder i Trondheimsregionen.

Mvh

Mazkjerringa

Den fikk jeg ikke svar på og sendte så en til daglig leder

Hei,

Jeg har prøvd å sende mail til representanten i Sør Trøndelag for å finne utsalgsted. Jeg har ikke fått svar.

Jeg har i mellomtiden funnet en butikk i Trondheim som har noe (ikke riktig størrelse).

Kunne dere ikke vurdert en forhanlerliste på nettet?

Mvh
Mazkjerringa

Hun svarte med kopi til ham og han svarte da at jeg måtte ringe.
Osv,osv.osv

Gammel 03-11-10, 12:41   #40
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk du ikke tak i vedkommende på telefon eller ville du ikke ringe? Ikke det at det spiller noen større rolle, altså, for makan til merkelig holdning fra distributørens side.

Jeg har opplevd å få kjeft i en butikk der jeg tidligere hadde kjøpt en bukse jeg elsket. Butikken hadde sluttet å føre det merket, og da jeg spurte om de visste om andre steder som solgte det, så ble den butikkansatte skikkelig sint og sa at det var ufint å meg å spørre henne ut om merker de ikke førte lenger.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.