|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En Som Trener
|
Enkel tapas, har jeg glemt noe som MÅ være med?Jeg skal samle noen venninner på fredag i anledning bursdagen min. Her er min enkle meny:
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 04-11-10 kl 08:52. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Enkel tapas, har jeg glemt noe som MÅ være med?Jeg ville hatt noe dressingaktig, ja. Tzatziki er godt. Og aioli ville jeg også hatt. Og en enkel salat med god olje over.
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Enkel tapas, har jeg glemt noe som MÅ være med?Du må ha äioli, det blir ikke tapas uten det, også savner jeg baconsurrede dadler.
|
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Enkel tapas, har jeg glemt noe som MÅ være med?Du hadde masse godt, og i min verden er det ikke noe som MÅ være med i en tapasmeny. Men tilbehøret må være på stell, så jeg synes du trenger en alioli.
|
![]() |
|
|