Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebookstatus - sykepleiere og trailersjåfører

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 20:45   #41
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebookstatus - sykepleiere og trailersjåfører

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

"vil at du setter dette på din status hvis du kjenner noen, eller er i familie med noen, som har blitt spist av en drage. Mitt ønske for 2010 er at folk forstår at det å bli spist av en drage ikke er noe å spøke med. Drager er nesten ustoppelige, og de er superskumle. 93 % vil ikke kopiere og sette denne teksten på sin status. De er sikkert blitt spist av en drage !"

Gammel 03-11-10, 21:10   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh herregud, jeg haater dem!

Jeg har nettopp hatt en meget alvorlig samtale med Poden fordi han har uttalt at han hater noen på barnehagen i dag. Det er ikke lov.
Skamme seg, Iset.

Gammel 03-11-10, 21:19   #43
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne gikk for noen få dager siden:

Sitat:

Settdette på din status dersom du kjenner en mann som har overlevd forkjølelse. Dermed gir du håp til alle forkjølelsesrammede menn om at mirakler faktisk skjer ;-)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:46   #44
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Lim inn denne teksten i din status hvis du kjenner en som engang
har hørt om en som har gått en tur i skogen og funnet en pinne
og deretter kastet pinnen, muligens ned i snøen eller bare på
grusveien, eller kanskje kastet den inn i noen busker, eller det
kan også være at ......vedkommende har tegnet på bakken med
pinnen, eller kanskje bare har knekt pinnen. Eller en kvist. En
kvist er også ok.

Sånn er den vel opprinnelig.

Jeg likte Bæret sin best, så den har jeg som min status. Den er så utrolig meningsløs at den er dødskul.

Gammel 04-11-10, 00:11   #45
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Denne har jeg akkurat nå, akkurat passe humor for meg i dag! Og jeg ga blaffen i dårlig norsk og kopierte den som den sto hos en venninne. :rebell:

Sitat:

Tigergutt hadde ADHD, Esel hadde depresjoner, Nassenøff hadde panikkangst, Ole Brum
hadde alvorlige spiseforstyrrelser. Og verst var det da med den stakkars
schizofrene Christopher Robin som trodde at alle bamsene var levende.
Dette har jeg vokst opp med, så ikke kom å klag på hvordan jeg er
blitt...

Gammel 04-11-10, 07:31   #46
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

"vil at du setter dette på din status hvis du kjenner noen, eller er i familie med noen, som har blitt spist av en drage. Mitt ønske for 2010 er at folk forstår at det å bli spist av en drage ikke er noe å spøke med. Drager er nesten ustoppelige, og de er superskumle. 93 % vil ikke kopiere og sette denne teksten på sin status. De er sikkert blitt spist av en drage !"

..eller "kopier dette i statusfeltet ditt hvis du, eller noen du er glad i, eller som du kanskje har et fjernt bekjentskap som har blitt bitt av en komodovaran (comodo dragon) og nå blir forfulgt av varaner som venter på at byttet skal bli infisert av bakteriene i spyttet deres og dermed bli så svekket at at de kan begynne å forsyne seg. Det er store mørketall."

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 09:02   #47
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

"32.23% vil ikke sette dette i statusfeltet sitt fordi de er redde for å bli ledd ut av 99.975% av verdens statistikere, som gjenkjenner et latterlig presist oppdiktet tall når de ser et."

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 09:13   #48
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

"32.23% vil ikke sette dette i statusfeltet sitt fordi de er redde for å bli ledd ut av 99.975% av verdens statistikere, som gjenkjenner et latterlig presist oppdiktet tall når de ser et."

Gammel 04-11-10, 09:20   #49
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husket ikke helt det med pinnen, men nå står følgende som status:

Det var noe med en pinne som noen hadde kastet eller tatt eller noe? En eller annen gang. Forresten kunne det godt ha vært en kvist. Eh.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 10:34   #50
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir irritert av den facebookstatusen om kreftpasienter. At de bare har ett ønske her i verden og det er å bli frisk, i motsetning til oss andre som har tusenvis av ønsker. I mine øyne en nedvurdering av de fleste kreftrammede jeg kjenner, som er mer komplekse som mennesker enn som så.

Gammel 04-11-10, 10:38   #51
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg blir irritert av den facebookstatusen om kreftpasienter. At de bare har ett ønske her i verden og det er å bli frisk, i motsetning til oss andre som har tusenvis av ønsker. I mine øyne en nedvurdering av de fleste kreftrammede jeg kjenner, som er mer komplekse som mennesker enn som så.

Har ikke tenkt over det, jeg. Min kreftsyke venninne har postet denne, så hun tenker iallefall ikke sånn.

Jeg orker ikke disse statusene, jeg. Kopierer så og si aldri sånne.

Gammel 04-11-10, 10:39   #52
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har nettopp hatt en meget alvorlig samtale med Poden fordi han har uttalt at han hater noen på barnehagen i dag. Det er ikke lov.
Skamme seg, Iset.

Det er Rampete Robin sin skyld. Har en 4-åring som "haater".

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 11:29   #53
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvis noen lærer meg hvor man oppdaterer statusen sin kan jeg legge inn "akkurat nå sitter det noen og ønsker at de var ute og lekte med pinner. Eller en kvist. Eller en drage."

Før skrev man bare inn statusen sin på toppen av siden, gjorde man ikke? Jeg føler meg dum.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 11:36   #54
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Balanse: det er da sånn ennå?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 11:43   #55
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig hva man finner i statusfelt.
Jeg måtte ha med meg Storbynatts holdningskampanjer, de gir på mange måter ganske lite mening de også.

(Kilde: youtube.com)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 11:49   #56
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Lim inn denne teksten i din status hvis du kjenner en som engang
har hørt om en som har gått en tur i skogen og funnet en pinne
og deretter kastet pinnen, muligens ned i snøen eller bare på
grusveien, eller kanskje kastet den inn i noen busker, eller det
kan også være at ......vedkommende har tegnet på bakken med
pinnen, eller kanskje bare har knekt pinnen. Eller en kvist. En
kvist er også ok.

Jeg bor sammen med han som fant på denne!

(Må nesten vise ham tråden. )

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:03   #57
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Balanse: det er da sånn ennå?

Åh. Jeg har den ikke der lenger ihvertfall. :snufs:

Gammel 04-11-10, 16:55   #58
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Hva tenker du på?" - står det ikke det til deg?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:47   #59
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

"Hva tenker du på?" - står det ikke det til deg?

Du er gull! Jo, det sto det, men jeg visste ikke at det var statusfeltet...

Gammel 04-11-10, 20:48   #60
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Du er gull! Jo, det sto det, men jeg visste ikke at det var statusfeltet...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.