|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Under sterkt pressHvis det er en skole i Bergen, så tror jeg at det er litt unntakstilstand mange steder akkurat nå, med budsjettbehandlingen og skolebruksplanen på vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Under sterkt press
Det er det jeg også tenker da. Og når jeg ringer inn for å høre hva det går i, så er det ingen som kan svare annet enn ordrett det som står i e-posten.
![]() |
#25 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det betyr: "Siden vi ikke engang klarer å formulere enkle setninger når vi avslår forespørsler så tar det meste ganske lang tid her, og vi rekker derfor ikke å finne ut hva du spurte om."
![]() |
![]() |
#26 |
Protonterapeut
|
Nei, men jeg har en mor som er skolesekretær, og det blir stort sett fullstendig krise hver gang hun er borte. Før de fikk ny rektor, riktignok, men lell.
![]() |
#27 |
har tatt seg sammen
|
Og da lurer jeg på om dette er et sted jeg ønsker å forholde meg til de nærmeste 10 årene.
![]() |
#28 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Under sterkt pressI den sammenhengen ville jeg gjettet på at det er mange som søker seg til skolen, og at de ikke kan gi svar helt med en gang. Rett og slett stor pågang (press).
![]() |
#29 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Under sterkt pressEtter å ha lest papir-BT i dag ser jeg tegninga. Ønskeskolen er fullbooket, mens naboskolen har plasser - i følge prognoser og oppfølging av disse.
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Under sterkt pressJeg ville vel svart noe sånt hvis situzsjonen var helt "IKKE SNAKK TIL MEG NÅ!! JEG HAR DET SÅ TRAVELT AT JEG IKKE REKKER Å TISSE EN GANG!!!"
![]() |
#31 |
har tatt seg sammen
|
![]() |
|
|