Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hobbiten kommer (VG Nett)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 18:42   #1
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hobbiten kommer (VG Nett)

Spekulasjonene har pågått siden før den siste Ringenes Herre filmen hadde spilt ferdig på kino i 2003. Robert Shaye, sjefen for New Line Cinema som produserte Ringenes Herre trilogien, er optimist. Shaye sier filmen bør være ferdigstilt i 2009 selv om noe manus ennå ikke er helt klart.

Dette betyr at forproduksjon vil starte ganske snart. Ringenes Herre regissør Peter Jacksons filmselskap Wingnut films er i konflikt med New Line Cinema, noe som høyst sannsynlig betyr at New Zealanderen ikke kommer til å ha noe med denne filmen å gjøre.

Shaye ville ikke kommentere ryktene om at Spider Man regissør Sam Raimi kommer til å overta prosjektet. Det ville i så fall være en erstatter med mye av den samme bakgrunnen som Jackson. Raimi startet også som splatterfilm regissør og laget «Evil Dead» I og II og «Army of Darkness» før han ble blockbusterregissør i Hollywood.

Gammel 19-02-07, 18:50   #2
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hobbiten kommer (VG Nett)

Den gleder jeg meg til.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 19:03   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blandede følelser her ...
Joda, jeg vil gjerne se den, men jeg vil nå helst at P.J. skal regissere den da.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 15:11   #4
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Joda, jeg vil gjerne se den, men jeg vil nå helst at P.J. skal regissere den da.

Det vil vel alle da....

Gammel 20-02-07, 15:13   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Gammel 20-02-07, 16:20   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååh ja dette gleder jeg meg til!! Leste boken for noen år siden og likte den bedre enn LOTR, elsker den boken. Gruer meg til edderkoppscenen da. :angst:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 16:24   #7
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Gleder meg kjempe masse! Bare elsker slike filmer :hopper av glede:

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:54   #8
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Gleder meg kjempe masse! Bare elsker slike filmer :hopper av glede:

Sier hun som enda ikke har fått tid til å se siste LOTR filmen. Den ligger her i plasten sin *skammerseg*

Må bare få til en kveld hvor begge her hjemme har tid til å sitte tre timer foran tv'n sammen. Jeg ser den IKKE alene..pysete.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:00   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Sier hun som enda ikke har fått tid til å se siste LOTR filmen. Den ligger her i plasten sin *skammerseg*

Må bare få til en kveld hvor begge her hjemme har tid til å sitte tre timer foran tv'n sammen. Jeg ser den IKKE alene..pysete.

Jeg misunner deg VIRKELIG som ikke har sett dem, skulle ønske jeg kunne slette hukommelsen min og se dem igjen og igjen!!! Vi så alle tre på kino, jeg og min mann, og vi holdt på å daue av den evige ventingen mellom hver film.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:10   #10
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har sett de to første på kino, husker ikke hvorfor vi ikke fikk somlet oss til å se den siste på kino.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.