|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reflex regntøy - str?...Er dem store i str? Tenker på 2-delt sett med jakke og selebukse. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reflex regntøy - str?Settet vi hadde i 80 var ganske lite. Ble fravokst for et par måneder siden, mens ungen egentlig fremdeles bruker den størrelsen i mye annet.
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Reflex regntøy - str?Jeg synnes det har vært normale/ store i størrelsen, værtfall lange i buksene og ryggen på buksene.Jeg har en laaang kar og reflex regntøy er nesten det eneste vi ikke måtte ha kjøpt i 2 nr for store for å holde en hel sesong.
|
|
|
|
#4 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Reflex regntøy - str?Tenkte å bestille... Men kjøper jeg da 98 eller 92 til V som er 2,5 år. Bruker 92 ellers i vanlige klær. Gjør det mye om det blir veldig langt i bena? Vil strikken i nederkant holde det oppe likevel? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Sv: Reflex regntøy - str?Jeg ville ha kjøpt en størrelse større :jeg tenker sånn at det skal holde hele vinteren,og til våren. Men det er nå meg..
Sist redigert av Honda : 05-11-10 kl 21:08. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Reflex regntøy - str?
Glir strikket opp?? Eller du mener vel at det ikke glir opp, ja? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
|
|
|
|
#9 |
|
Type R ;)
regner det ikke i Oslo om vinteren?
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Jo, det hender at det regner i Oslo om vinteren, men det er ikke ofte regntøyet er i bruk mellom desember og februar/mars hos meg i alle fall, jeg synes det er altfor kaldt. Bruker vinterdressen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Reflex regntøy - str?Da bestiller jeg 98. Blir sikkert ikke så stort at det ikke kan brukes framover, mens vi venter på at regnet skal gå over til hvitt.. Og da vil det iallefall passe til våren igjen også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reflex regntøy - str?Sønnen min fikk regnsettet i 98 i sommer, da var han 2,5 år. Det passer nok også til våren. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Reflex regntøy - str?Oj... Prøvde settet i str 98 på V., hos en bekjent i dag. Og det var ganske stort i str altså! Tror 92 hadde holdt, sikkert vert stor det også.. I str 98 måtte jeg stramme selene inn alt det gikk, da var den helt passelig fra skrittet og opp. Men bena var fortsatt kjempelange, poset seg veeeldig fra knerne og ned. Men det såg ut til at strikken var så stram i nederkant at det holder oppe likevel. Jakken var ikke så stor. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reflex regntøy - str?Jeg synes det er stort. Jenta her bruker nå str 122 i klær og har 116 i Reflex regndress, kunne ikke ha hatt større. |
|
|
|
![]() |
|
|