Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-10, 12:24   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul da?

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Kunne hun ikke ha ønsket seg en mopp? Det trenger hun i alle fall, slik som det ser ut der.

Den tanken der har nok streifet min mor, også.

Gammel 08-11-10, 12:25   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg en slik:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:32   #23
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En sånn:

Og klær.

Gammel 08-11-10, 12:33   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

En sånn:

Hva i alle dager er det for noe? :myser:

Gammel 08-11-10, 12:41   #25
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Jeg ønsker meg den nye skiva til Eidsvåg. Og ullragger

Gammel 08-11-10, 12:41   #26
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vinduspusser?

Gammel 08-11-10, 12:46   #27
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg ønsker meg
En ny morgenkåpe med følgende kriterier: den må rekke et stykke under kneet og den må være av frotte. De aller fleste som finnes er av dette supersyntetiske lette og mye materialet jeg ikke aner hva heter. Jeg kan ikke tenke meg noe eklere enn det inntil kroppen. JEG VIL HA FROTTE (tar gjerne i mot tips om noen vet av en sånn)

Dobbelt vaffeljern fra Aaviken

Serviettholder til de store Ikeaserviettene - foreløpig har jeg bare sett en fra Alessi - var litt dyr synes jeg. Men jo, jeg ønsker meg den.

Gammel 08-11-10, 12:49   #28
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

I år ønsker jeg meg en del for en gangs skyld; røde; varme skinnhansker; nye sykkelsko; to bordsett til serviset Sterling og sølvbestikket Lilje; skinnvotter; dunkåpe; nye hodetelefoner til trening, og som alltid; mer tid til meg selv og bøker i hopetall.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:50   #29
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er en vindusvasker, her kan du lese om den: http://www.netonnet.no/art/hjem_og_h...r/129303.4737/

Gammel 08-11-10, 13:00   #30
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Melkeskummeren til Nespressemaskinen min.
Bergans fjellbukse
Ring
Ny mobil (Iphone,samsung Nokia)
Reise til sommer og sol
Ny bil
Gavekort på ansikts/kroppsbehandlinger

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:09   #31
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Bøker
Norske
Den onde Viljen av Karin Fossum
Til fots gjennom Alaska av Lars Monsen
Livet i Fjella av Jarle Trå (NY)

Engelske
Nr 4,5,6 av Peter Robinson
Green river turning red av Ann Rule

Bøker om sykling
Race: A Novel of Grit, Tactics and the Tour De France
Master Jacques: The Enigma of Jacques Anquetil
Eddy Merckx: The Greatest Cyclist of the 20th Century

Filmer
Inspector Morse (ikke de tre første og nr. 6)
PD James: The Adam Dalgliesh Chronicles! ♥
Everest – Beyond the Limit Bokssett

Polanski:
* Repulsion
* Cul de sac
* The fairless vampire killers

Friluftsutstyr
Kompass
Devold Expedition ullpolo m/glidelås str. S
Devold eller kari Traa ullongs str. S
Bridgedale women’s X-hale sokker (finnes hos platou)
Kari Traa hipsters str. S
Black Diamond Staver

Forskjellig
Klatretimer/klatrekurs
Samsonite Cosmolite Spinner kabinkoffert
Liten glassmugge
Sjal-blokker
Nike dri-fit løpesokker som går over ankelen
Nøsteapparat – den lille saken til høyre på bildet
Minnekort til lumix’n 16 GB
Garn – ev. gavekort
Sirkulært polafilter til Tamron diameter 67mm

Skulle lotto-rekka gå inn
Gavekort på ukeskurs i mountaineering, arrangeres av Jagged Globe
Vintersovepose i dun, ekstrem temp. -20
Scarpa bestigningsstøvler str. 37 kompatible med stegjern
En liten Mac
Ekstern harddisk; WD My Passport Elite 500GB rød eller blå
Mountain Equipment Cho Oyo dunjakke

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:12   #32
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg Mariskåler fra Iittala, nytt kjøkkenbetikk, håndmikser, klokke og flere kjøkkenglass.

Gammel 08-11-10, 13:12   #33
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Det er en vindusvasker, her kan du lese om den: http://www.netonnet.no/art/hjem_og_h...r/129303.4737/

Jeg ser vi har ulikt syn på hva som egner seg som julegave. Hvis Teomannen hadde kommet hjem med noe slikt til meg i gave, hadde jeg tatt det som et tegn på nært forestående skilsmisse.

(Jeg vet at det er noe annet når man har ønsket seg det, så klart.)

Gammel 08-11-10, 13:13   #34
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dykkedrakt, iPod touch, klær som faktisk passer meg, dvd'er, lenestol, sofa.

Gammel 08-11-10, 13:22   #35
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser vi har ulikt syn på hva som egner seg som julegave. Hvis Teomannen hadde kommet hjem med noe slikt til meg i gave, hadde jeg tatt det som et tegn på nært forestående skilsmisse.

(Jeg vet at det er noe annet når man har ønsket seg det, så klart.)

hehehe ja, jeg tenker det samme. Sånt må gå utenom gavebudsjettet!!
Men håper du får ønsket oppfylt, Maiden.

Jeg kom på en ting til: Nattkjole i ull/silke fra Nøstebarn.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:31   #36
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

Jeg er håpløs å komme på ting som jeg ønsker meg, og da jeg såg denne tenkte jeg, "yes, nå slipper jeg å tenke lenger" Og så elsker jeg sånne duppeditter da.

Gammel 08-11-10, 13:48   #37
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg ønsker meg:

*mini-pc
*kjole fra Tulip og Tatamo
*deilig ullundertøy
*ullklær generellt
*ny bh
*gavekort på et av byens kjøpesenter
*storbytur sammen med mannen

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:59   #38
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg
*sømbyste
*en fin lampe til stua
*Kjærestetur til en storby
*stor kul ring

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 14:24   #39
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ja kjærestetur og tur til varmere strøk ønsker jeg også

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 14:41   #40
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg:
- tallerker og krus fra Iittala Origo serviset
- spinningsko (ja tenk det)
- villsauskinn (det får jeg )
- smykker/armbånd, gjerne i "hjerte"-serien
- gavekort på hudpleie
- ny bærbar pc, sånn ca. 13' skjerm. Veldig gjerne en macbook pro, men den er så dyyyhyyyyr.
- ny mobil; Iphone!!! Men jeg har jobbmobil, og må vel se lenge etter den, trenger ny jobb-pc også, og den kommer vel før i rekken enn mobil hos sjefen.
- lang svart ullsinglet fra nøstebarn

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.